۰۳ دی ۱۳۹۳ ۱۴:۱۶
کد خبر: ۷۸۰
شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) پیرامون اتفاقاتی که در یک سال گذشته برای این اتحادیه رخ داده، اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبری علامه طباطبایی ـ عطنا ـ شورای عمومی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان (دفتر تحکیم وحدت) پیرامون اتفاقاتی که در یک سال گذشته برای این اتحادیه رخ داده، اطلاعیه‌ای صادر کرد.


متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:


"اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان دانشگاه‌های کشور (دفتر تحکیم وحدت) در راستای اصول مندرج در مرامنامه و اساسنامه اتحادیه، همواره برای وحدت و همدلی هر چه بیشتر دفاتر عضو در راستای رسیدن به اهداف انقلاب اسلامی و تحقق دانشگاه اسلامی کوشیده است.


بر همین اساس شورای مرکزی اتحادیه، همواره سعی کرده اختلافاتی که بین انجمن‌های اسلامی عضو وجود دارد را به بهترین شکل ممکن برطرف سازد و از این تفاوت‌های سلیقه در راستای ارتقای سطح فکری اعضای این مجموعه و اعتلای تشکل‌های عضو استفاده کند.


برخی از انجمن‌های اسلامی به دلایلی حاضر به پذیرش نظر مخالف خود نشدند و به دفعات از اصول مندرج در مرامنامه و اساسنامه دفتر تحکیم وحدت، تخلف کردند و متاسفانه بر خلاف رفتار تشکیلاتی، این اختلافات را که جزء لاینفک هر تشکل است به خارج از اتحادیه بردند و رسانه‌ای کردند.


نمایندگان انجمن‌های اسلامی دانشجویان که شورای عمومی دفتر تحکیم وحدت را تشکیل می‌دهند، بعد از برگزاری جلسات متعدد با شورای مرکزی انجمن‌های خاطی، تلاش برای اصلاح روند آنها و دادن تذکرات متعدد و مکرر به ایشان، بر مبنای تبصره 2 ماده 16 اساسنامه، تصمیماتی را اتخاد کردند که مبتنی بر گرفتن دو حق رای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مدت یک سال و گرفتن یک حق رای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی به مدت 6 ماه است.


امید است که انجمن‌های اسلامی دانشجویان بیش از پیش با حفظ وحدت و همدلی برای رسیدن به اهداف مندرج در مرامنامه که همان اهداف اسلام راستین و انقلاب اسلامی است تلاش کنند و از مبارزه با اسلام جعلی، اسلام آمریکایی و اسلام مرفهان بی درد از پای ننشینند."



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار