۱۲ دی ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹
کد خبر: ۶۲۹۴۳
Sardar Allame - New 2

asian-law-iran


نام دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی کشور در فهرست دفاتر منطقه‌ای آسیایی حقوق بین‌الملل درج شد.


به گزارش عطنا به نقل از دانشگاه علامه، به دنبال امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه علامه طباطبائی و انجمن آسیائی حقوق بین‌الملل در آذرماه سال جاری و درج نام دانشگاه علامه طباطبائی به عنوان شعبه ایرانی غرب آسیای این انجمن، فعالیت‌ها و همکاری‌های متقابلی آغاز خواهند کرد. 


این تفاهم نامه همکاری با توجه به ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در زمینه حقوق بین‌الملل به امضا رسیده است و طی آن قرار است مباحث و زمینه‌های همکاری این نهاد علمی با دانشگاه‌های غرب آسیا از طریق دانشگاه علامه طباطبائی پیگیری و دنبال شود.


لازم به ذکر است انجمن آسیایی حقوق بین‌الملل به عنوان یک نهاد غیر دولتی و غیر سیاسی تنها محفل معتبر حقوقی در سطح آسیاست که همه حقوقدانان بر جسته آسیا و از جمله حقوقدانان آسیایی دارای سابقه عضویت در نهادهای تخصصی حقوقی و قضایی بین‌المللی در آن عضویت دارند. این انجمن سالیانه کنفرانس‌هایی  برای ارتقاء دانش حقوق بین‌الملل در آسیا برگزار و نیز به صورت مستمر جلسات هم اندیشی میان حقوق‌دانان آسیایی را میزبانی می‌کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار