۰۳ مهر ۱۳۹۵ ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۰۲۶۹
namayeshgah-ketab-torkamanestan-20

انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب ترکمنستان آثار علمی اعضای هیات علمی دانشگاه را در این نمایشگاه معرفی و در معرض دید بازدید کنددگان از این نمایشگاه قرار داد.


به گزارش عطنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، در این نمایشگاه که از ٣١ شهریور تا دوم مهرماه سال جاری در شهر عشق آباد، پایتخت ترکمنستان، برگزار شد، ناشرانی از حدود ٦٠ کشور شرکت داشتند و مرکز انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی نیز با ارائه و معرفی کتاب منشره شده خود، آثار علمی استادان دانشگاه را در غرفه دانشگاه ارائه نمود.


در حاشیه حضور انتشارات دانشگاه در این نمایشگاه، گفتگو با دانشگاهیان ترکمن به منظور فراهم آوردن زمینه همکاری‌های علمی و دانشگاهی دو جانبه فرصت مناسبی برای گسترش همکاری‌های بین‌المللی را فراهم آورد.


در نخستین روز این نمایشگاه، همایش علمی درباره همکاری‌های علمی در زمینه نگارش و نشر کتاب برگزار شد و سخنرانانی از کشورهای گوناگون به بازگویی دیدگاه‌های خود پرداختند.


 گفتنی است نمایشگاه کتاب ترکمنستان، بزرگترین گردهمایی سالانه ناشران و نویسندگان در منطقه آسیای مرکزی و قفقاز به شمار می‌رود. دانشگاه علامه طباطبائی تنها ناشر دانشگاهی بود که با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در عشق آباد و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر اساس تفاهم نامه همکاری با انتشارات الهدی، در این نمایشگاه شرکت داشت.


در مراسم پایانی این نمایشگاه، مجموعه کتاب‌های ارایه شده از سوی انتشارات دانشگاه به وزارت فرهنگ ترکمنستان هدیه شد تا در اختیار کتابخانه‌های دانشگاه‌های این کشور قرار گیرد.


گزارش تصویری این نمایشگاه را در زیر می‌توانید ببینید.



عکس‌ها از: خبرگزاری فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار