۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۱
کد خبر: ۴۶۲۳۱

Dr Omid


سرپرست دانشگاه علمی کاربردی از تغییر نمودار سازمانی دانشگاه خبرداد و گفت: با هدف افزایش نظارت بر کیفیت فعالیت‌ها و ارزیابی مستمر مراکز، دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به معاونت ارتقاء یافت.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، محمدحسین امید گفت: دانشگاه جامع علمی کاربردی در راستای سیاست‌های جدید خود در زمینه ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه تغییراتی در نمودار سازمانی دانشگاه ایجاد کرده است.


وی افزود: باتوجه به اهمیت موضوع نظارت و ارزیابی مراکز علمی کاربردی دانشگاه در دوره جدید، دفتر نظارت و ارزیابی دانشگاه به معاونت ارتقا یافته و نام این دفتر به معاونت نظارت و سنجش تغییر کرده است.


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: این دانشگاه در دوره جدید فعالیت خود در نظر دارد در حوزه نظارت و ارزیابی مراکز خود بسیار جدی‌تر از گذشته وارد شود.


امید اظهار داشت: باتوجه به تغییرات ایجاد شده در نمودار سازمانی این دانشگاه، معاونت فرهنگی نیز به معاونت فرهنگی و دانشجویی تغییر نام داده و بر این اساس تمامی فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این معاونت دنبال خواهد شد.


وی همچنین عنوان کرد: تمامی فعالیت‌های آموزشی این دانشگاه نیز که در گذشته در دو حوزه و معاونت‌های مختلف انجام می شد، در معاونت آموزشی دانشگاه متمرکز شده است.


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: براساس نمودار سازمانی جدید دانشگاه معاونت سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی نخواهیم داشت و فعالیت‌های مربوط به حوزه سنجش نیز در معاونت تازه تاسیس نظارت و سنجش دنبال می شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار