۰۸ مرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۰۴
کد خبر: ۴۴۹۸۰

kargah


نخستین کارگاه آموزشی حمایت از حقوق مولفین آثار ادبی و هنری با حضور ناهید جوانمردی عضو هیئت علمی‌دانشگاه علامه طباطبایی در کرج برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از برنا، علی امیرکمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز اظهار داشت: نخستین کارگاه آموزشی حمایت از حقوق مولفین آثار ادبی و هنری با منظور حمایت از از آثار صوتی، تصویری، چگونگی ثبت اثر، آوانگاشتی و …در کرج برگزار می‌شود.


وی ادامه داد: نقض قوانین و تجاوز به حقوق مولفان و پدیدآورندگان آثار فرهنگی و هنری یک فاجعه بزرگ است که در بسیاری از کشورهای جهان روی می‌دهد. وظیفه ما این است که از حقوق این افراد دفاع کنیم و در این مسیر باید چالش‌ها و مشکلات موجود را به دقت مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم در مقابل این پدیده می‌توانیم چه اقداماتی صورت دهیم.


امیر کمالی افزود:تجاوز به حقوق مولفان یک فاجعه فرهنگی است لذا بسیج هنرمندان استان البرز بر آن شد تا کارگاهی را در خصوص حمایت از حقوق مولفان آثار ادبی و هنری برگزار کند تا هنرمندان با این حقوق آشنا و بتوانند هنر خود را به منصه ظهور برسانند .


وی تاکید کرد: علاقمندان جهت ثبت نام در این کارگاه می‌توانند تا تاریخ 11 مرداد ماه با شماره 32738357 تماس حاصل نمایند و لازم به ذکر است در انتهای دوره گواهی از سازمان بسیج حقوقدانان برای شرکت کنندگان در کارگاه صادر خواهد شد.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار