۰۵ مرداد ۱۳۹۵ ۲۰:۳۶
کد خبر: ۴۴۸۲۲

confrance


چهارمین دوره کنفرانس بین‌المللی پژوهش‌های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی با هدف ارائه جدیدترین دستاوردها و نوآوری‌ها در این حوزه‌ها برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از مهر، با توجه به اهمیت علم و فناوری در جهان امروز، نیاز به کار علمی در ابعاد مختلف آن در سطح جهانی وجود دارد. از این رو، در پی پیچیدگی بی‌سابقه و چالش‌های وجودی انسان، چهارمین کنفرانس بین‌المللی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی برگزار می‌شود.


این کنفرانس با هدف گردهم آوردن جامعه دانشگاهی، محققان و پژوهشگران به منظور تبادل و به اشتراک‌گذاری تجارب و نتایج تحقیقات در مورد تمام جنبه‌های تخصصی و میان رشته‌ای برگزار خواهدشد.


همچنین این کنفرانس فرصتی را برای ارائه و بحث در مورد جدیدترین نوآوری‌ها، روندها، نگرانی‌ها و چالش‌های عملی مواجه شده و راه‌حل‌های اتخاذ شده در زمینه‌های مدیریت، اقتصاد و علوم انسانی، فراهم می‌کند.


پس از برگزاری دوره‌های قبلی این کنفرانس در ترکیه، دبی و گرجستان، دوره چهارم این کنفرانس با مشارکت دو دانشگاه Istanbul Sabahattin Zaim  University و Kaunas University of Technology  در تاریخ ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ مطابق ۶ سپتامبر ۲۰۱۶ در آتن یونان برگزار می‌شود.


علاقمندان می توانند مقالات خود را که حاوی جدیدترین دستاوردهای علمی و پژوهشی در محورهای اصلی کنفرانس یا زمینه های مرتبط است را به صورت فردی یا با مشارکت گروهی به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند. علاوه بر این، علاقمندان به این حوزه می توانند بدون ارائه مقاله، به عنوان شرکت کننده آزاد از این رویداد علمی استفاده کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار