۰۵ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۳۱
کد خبر: ۴۴۷۶۴

uni va hoze


حجت الاسلام و المسلمین شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها گفت: به منظور همراهی و هم‌افزایی علمی میان نخبگان جامعه اسلامی و در راستای تحقق اهداف نظام و جامعه اسلامی "بسته تعامل علمی حوزه و دانشگاه " تدوین شده است.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، راهکارهای اجرایی تعامل علمی حوزه و دانشگاه در در کمیسیون علمی-تربیتی شورای تخصصی حوزوی شورای عالی انقلاب فرهنگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


در این جلسه حجت‌الاسلام و‌المسلمین شاطری دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها طی سخنانی اظهار داشت:  به منظور همراهی و هم افزایی علمی میان نخبگان جامعه اسلامی و در راستای تحقق اهداف نظام و جامعه اسلامی " بسته تعامل علمی حوزه و دانشگاه " تدوین شده است.


 وی افزود: مسایلی همچون نقشه راه تعامل علمی حوزه و دانشگاه، نظام اجرایی، اولویت‌‏های موضوعی و برنامه­‌ای آن از مواردی بوده که در این سند مورد توجه قرار گرفته است.


در ادامه جلسه و پس از سخنان دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها، اعضای کمیسیون ضمن تاکید بر ضرورت تعامل علمی حوزه و دانشگاه، مواردی مانند توجه به تجربیات موجود در تعامل حوزه و دانشگاه، دقت در انتخاب الگوی همکاری، مساله محور بودن همکاری‌ها و معطوف بودن این فعالیت‌ها به سمت حل مشکلات جامعه و نظام اسلامی، استفاده از ظرفیت نهادها و ساختارهای موجود و ضرورت تدوین طرح معیار برای همکاری‌های علمی را نیز مورد تاکید قرار دادند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار