۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ۰۸:۵۲
کد خبر: ۳۳۳۳۲

به گزارش عطنا به نقل از مهر، گام چهارم طرح تحول سلامت به تحول در آموزش پزشکی اختصاص دارد. در این تحول ۱۲ بسته به دانشگاه های علوم پزشکی به عنوان ماموریت های کاری آنها سپرده شده است و مناطق آمایشی هر کدام به اجرای بخشی از این بسته ها می پردازند.


در بسته «توسعه آموزش مجازی در علوم پزشکی » پیشنهاد راه اندازی دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور با محوریت حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت به شورای گسترش داده شد.


شورای گسترش با این پیشنهاد موافقت کرد و اساسنامه آن تنظیم و تصویب شد. برنامه عملیاتی و توزیع وظایف در سه حوزه پشتیبانی، محتوی سازی و پرتال ملی آموزش مجازی کشور نیز نهایی شد.


در نهایت پرتال دانشگاه علوم پزشکی مجازی کشور به آدرس vums.ac.ir راه اندازی شد.


در این دانشگاه به زودی دو برنامه نرم افزار مدیریت یادگیری الکترونیکی و پرتال آموزشی درس معارف اسلامی برای دانشگاه های سراسر کشور راه اندازی می شود.


دانشگاه های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی در زمینه تولید محتوی و اه اندازی نرم افزاری با این دانشگاه مجازی همکاری می کنند.


این دانشگاه دارای سرور اختصاصی است و با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور تعامل دارد.


یکی از مهمترین کارهای دانشگاه علوم پزشکی مجازی راه اندازی دوره کارشناسی ارشد مجازی آموزش پزشکی در مراحل گواهینامه سطح ۱ تا ۳ است.


این دوره به منظور توانمند سازی اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ایجاد شده است و اعضای هیات علمی سراسر کشور می توانند در این دوره ها ثبت نام و از آن استفاده کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار