۱۲ اسفند ۱۳۹۴ ۰۲:۲۳
کد خبر: ۳۱۱۱۶

فضل الله ایرجی‌کجوری در حاشیه برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی سراسر کشور در دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار عطنا، با اشاره به تأخیر در برگزاری نهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی نسبت به دوره های قبل، اظهار داشت: اگرچه این دوره کمی با تأخیر برگزار شد ولی هم از نظر کمیت و کیفیت و هم از لحاظ پایبندی نشریات دانشجویی به سنجه‌ها و معیارهای قانونی در سطح خیلی خوبی قرار دارد.


Jashnvare nashriat daneshjooyi (12)


وی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و ارائه چندین منشور آموزشی برای تقویت فعالان عرصه نشریات دانشجویی، افزود: هدف ما توانمندسازی دانشجویان در کنار جامعه‌پذیری و فرهنگ‌پذیری صحیح آنها است.


مدیر کل فرهنگی وزارت علوم با اظهار امیدواری از کیفیت بالای نشریات دانشجویی این دوره، تصریح کرد: علاوه بر حمایت مالی سعی داریم با ارائه آثار و برگزاری کارگاه‌ها در این جشنواره و به تدریج در سطح منطقه‌ای به توانمند‌سازی دانشجویان کمک کنیم.


وی یکی از این مهمترین اقدامات فرهنگی در این زمینه را استفاده از کمک دانشگاههای ستادی و حتی دانشگاههای غیرانتفاعی در عرصه نشریات دانشجویی عنوان کرد.


ایرجی‌کجوری در پاسخ به این سؤال که جشنواره «رویش» در چه تاریخی و درکجا برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره به احتمال قوی در پاییز سال آینده برگزار می‌شود و در مورد محل برگزاری آن، چندین شهر اعلام آمادگی کرده‌اند که از بین آنها بخت شهر تهران برای این جشنواره بیشتر از سایر است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار