۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ۰۹:۳۴
کد خبر: ۳۰۲۸۱۲

عطنا- نشست تخصصی نقد و ارزیابی برنامه های دکتر محسن رضایی، کاندیدای محترم سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور ایشان و اساتید دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود.
 
به گزارش رسانه تحلیلی دانشگاه علامه طباطبائی (عطنا)، محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از ساعت 17 امروز دوشنبه 24 خرداد با حضور در استودیو برنامه «سنجه» در مرکز رشد و نوآوری علوم انسانی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، به مباحثه تخصصی با اساتید این دانشگاه خواهد پرداخت.
 
در این نشست، دکتر سیدجلال دهقانی فیروزآبادی، استاد روابط بین الملل، دکتر فائز دین پرست، استادیار علوم سیاسی و دکتر محمد قاسمی استادیار اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی حضور خواهند داشت.
 
این برنامه به صورت تصویری و زنده از سایت عطنا به آدرس atnanews.ir و شبکه های اجتماعی عطنا در اینستاگرام به آدرس atna.ir و در آپارات به آدرس atnanews پخش خواهد شد.

این برنامه در قالب سلسله نشست های تخصصی با کاندیداهای محترم انتخابات ریاست جمهوری و با دعوت رسمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از تمامی کاندیداهای محترم برگزار خواهد شد و عطنا آمادگی برگزاری نشست با سایر کاندیداها را نیز دارد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
هنر و فرهنگ1
مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد
به همت انجمن علمی زبان چینی و مرکز تحقیقات چین،

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد

مراسم آشنایی با جشن سال نوی چینی، با هدف توجه به پیوندهای فرهنگی ایران و چین، در ایام جشن نوروز و جشن سال نو در چین، در دانشکدۀ ادبیات و زبان‌های خارجی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار