۲۴ شهريور ۱۳۹۹ ۱۶:۲۱
کد خبر: ۲۹۷۰۵۴
61730559

سلسله وبینارهای «فراغت به مثابه گفت وگو» با محوریت جوانان، دانشجویان و اوقات فراغت ۱۶ لغایت ۳۰ شهریورماه در حال برگزاری است.


به گزارش عطنا، سلسله وبینارهای «فراغت به مثابه گفت وگو» با محوریت جوانان، دانشجویان و اوقات فراغت با حضور متخصصان دانشگاهی در سطح کشور در حال برگزاری است.


دکتر عباس وریج کاظمی، استادیار گروه علوم اجتماعی دانشگاه علم و فرهنگ، دکتر محمدسعید ذکایی، استاد گروه مطالعات فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر وحید شالچی، دانشیار گروه پژوهشگری اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی، استاد اردشیر منصوری، کارشناس فرهنگی، دکتر محمدمهدی رحمتی، دانشیار گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان، دکتر فردین علیخواه، استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان، دکتر حسن بلند، استادیار گروه علوم تربیتی دانشگاه گیلان، دکتر ایرج شاکری نیا، دانشیار گروه روان شناسی دانشگاه گیلان، دکتر حمید اراضی، استاد گروه فیزیولوژی ورزشی دانشگاه گیلان، دکتر مقصود فقیرپور، مدرس دانشگاه فرهنگیان گیلان، دکتر سینا جهاندیده، مدرس دانشگاه فرهنگیان و دکتر علی یعقوبی، استادیار گروه جامعه شناسی دانشگاه گیلان و مدیر وبینار از جمله سخنرانان این وبینارها هستند.


محورهای ارائه شده در این سلسله وبینار شامل «پیوندهای اجتماعی و الگوهای فراغت در ایران»، «کرونا و تجربه نوین فراغتی»، «دانشجویان، فراغت و سیاستگذاری فرهنگی»، «فراغت، کرونا و زیست دانشجویی»، «دانشگاه، اوقات فراغت و ورزش»، «تجربه کرونا و دگردیسی مسکن به خانه»، «رسانه و اوقات فراغت»، «اوقات فراغت قبل و بعد از کرونا»، «برنامه ها و فعالیت های ورزشی خانگی در دوران همه گیری کووید۱۹»، «اوقات فراغت و شادکامی» و «فراغت و تجربه خواندن» است.


علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می توانند یکشنبه ها و چهارشنبه ها از ساعت ۱۱ تا ۱۲ به لینک «htto://webinar.guilan.ac.ir/culture» مراجعه کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

چگونه مسائل جنسی را به کودک آموزش دهیم؟

تربیت جنسی امری ضروری است و آموزش آن را از هر سنی که کودک شروع به سوال پرسیدن می کند باید شروع کرد. اما به طور کلی اولین زمان برای این آموزش 3 تا 5 سالگی است. چون کودک در این برهه سنی کنجکاوی هایی دارد
فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا مطرح کرد

فقدان سرمایه اجتماعی، نظام سیاسی را با چالش‌ روبرو می‌کند/ مهاجرت یکی از نتایج شکاف میان دولت و ملت است

یک استاد دانشگاه معتقد است: «نهادهای دولتی و حاکمیتی نقش مهمی در اعتماد عمومی دارند و در واقع عملکرد نهادهای اجتماعی و سیاسی است که اعتماد را خلق می‌کند یا باعث کاهش آن می‌شود.»
فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم
یک جامعه شناس در گفتگو با عطنا:

فضای مجازی را باید کنترل کرد/ باید به سمت اینترانت حرکت کنیم

در حال حاضر در معرض تهدید جدی هستیم. طرح مجلس درباره ساماندهی فضای مجازی اولین گام در جهت داشتن برنامه برای مدیریت فضای مجازی است و البته نباید به روش‌های نادرست مثل قطع کردن اینترنت روی بیاوریم.
مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟
بررسی قوانین اینترنت در کشورهای دیگر (1)

مدیریت فضای مجازی در آمریکا و کره جنوبی چگونه است؟

TikTok و WeChat دو شبکه اجتماعی چینی هستند که در دنیا با استقبال روبه‌رو شده‌اند، اما در زمان ریاست جمهوری ترامپ استفاده از این اپلیکیشن‌ها در امریکا به دلیل نگرانی های امنیتی ممنوع اعلام شد.
پر بازدیدها
آخرین اخبار