۲۶ اسفند ۱۳۹۸ ۱۵:۵۸
کد خبر: ۲۹۲۹۴۵
Untitled-1

سامانه راهنمایی و مشاوره تلفنی (on call) مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی راه اندازی شد.


به گزارش عطنا، کیومرث فرحبخش، مسئول مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی دربارۀ اقداماتی که این دانشگاه در دوران قرنطیه و شیوع کرونا برای دانشجویان انجام داده است، گفت: دانشگاه علامه طباطبائی برای این مدتی که دانشجویان نمی توانند از خدمات مشاوره حضوری استفاده کنند، خدمات مشاوره تلفنی برای آنها در نظر گرفته است تا کمکی به کاهش اضطراب دانشجویان شود.


او ادامه داد: برخی ممکن است از لحاظ خانوادگی مشکلاتی داشته باشند که با بازگشت طولانی مدت به خانواده این مشکلات تشدید شود و نیاز به مشاوره داشته باشند.



وی افزود: حتی ممکن است دانشجویان برای شیوه مطالعه و تحصیل به دور از دانشگاه، نیاز به مشاوره تحصیلی داشته باشند که این امر هم از طریق مشاور تحصیلی به صورت آنکال برای آنها رفع می شود. همچنین در این مدت بعضی از دانشجویان ممکن است  به لحاظ مالی در مضیقه باشند که با مددکاری اجتماعی به آنها کمک می کنیم و تلاش می کنیم تا در این مدت دانشجویان به حال خود رها نباشند و اینطور نباشند که احساس کنند دانشگاه در قبال آنها مسئولیتی ندارد.


فرحبخش تاکید کرد: روند کار اینگونه است که یک شماره تماس با پنج خط، اعلام کرده ایم و دانشجویان زنگ می زنند و تماس آنها به مشاوران حاضر و آنلاین ارجاع داده می شود.


گفتنی است شماره تماس 48392627-021 با پنج خط به صورت رایگان برای این کار در نظر گرفته شده است.


امکانات و قابلیت های سامانه گویای راهنمایی و مشاوره آنکال مرکز مشاوره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار