۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ۲۰:۳۰
کد خبر: ۲۸۴۹۲۵
علومی یزدی در نشست بررسی اعلام قرار دیوان بین‌المللی دادگستری در دانشگاه علامه طباطبائی

با حکم منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، حمیدرضا علومی یزدی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی به سمت سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس این وزارتخانه منصوب شد.


به گزارش عطنا، در حکم انتصاب علومی یزدی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به سمت «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس» وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منصوب می‌شوید.
امید است با توکل به خداوند سبحان و با هماهنگی سایر معاونان ستاد وزارت و بهره‌مندی از نظرات صاحب‌نظران دانشگاهی ماموریت و وظایف معاونت حقوقی و امور مجلس را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی به انجام رسانید.
بایسته است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری مدیران و کارکنان، در حفظ و حراست از حقوق قانونی وزارت متبوع در حوزه‌های مختلف و دانشگاهیان و تحکیم جایگاه قانونی وزارت بکوشید.
انتظار می رود با تعامل سازنده با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شفاف‌سازی برنامه‌ها و اهداف و تصویب قوانین مورد نیاز با عنایت به ماموریت‌های مختلف وزارت، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی آن در اقتصاد دانش‌بنیان کشور ایفا کنید.
گفتنی است، علومی یزدی، عضو هیئت علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی است که از سال ۱۳۹۶ مسئولیت معاونت پژوهشی دانشگاه را به عهده داشته است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار