۲۰ بهمن ۱۳۹۴ ۰۰:۳۷
کد خبر: ۲۸۲۷۷

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، دکتر محمود نیلی احمدآبادی در مراسم دومین همایش ملی ترویج مسئولیت های اجتماعی، کارآفرینی ، تقویت اخلاق حرفه ای و مسئولیت های اجتماعی را جزو اهداف اصلی دانشگاه تهران عنوان و اظهار کرد:با توجه به اهمیت این مساله در جامعه، دانشگاه تهران سعی کرده با هدف قرار دادن این موارد در پیشبرد فرهنگی جامعه نقش ایفا کند.


وی با بیان اینکه توجه به علم آموزی آن هم علمی که به صورت کاربردی باشد از دیگر وظایف دانشگاه تهران است،خاطر نشان کرد: این مساله جزو موضوعاتی است که دانشگاه تهران با جدیت آن را دنبال می کند و تاکنون نیز برنامه های زیادی برای این مهم اندیشیده شده است.


رئیس دانشگاه تهران تصریح کرد: علاوه بر موارد فوق توسعه میزان فعالیت های داوطلبانه دانشجویان نیز جزو اهداف دانشگاه تهران تعریف شده که امیدواریم در این امر موفق عمل کنیم و بتوانیم علاوه بر جذب دانشجویان در فعالیت های داوطلبانه، نسبت به رضایت مندی ذی نفعان دانشگاه و محیط پیرامون آن نیز موفق باشیم.


نیلی با بیان اینکه باید به دانشجویان این دانشگاه به دلیل نگاهشان به مسوولیت های اجتماعی ،مسئولیت پذیری و موفقیت آن ها در کار جمعی افتخار کرد، گفت:دانشگاه تهران در حوزه اقتصادی،توسعه فرهنگی جامعه، نگهداری و حفظ هویت فرهنگی اجتماعی،توسعه فرهنگ ملی و حفظ هویت ملی پیشتاز بوده است.


وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دانشگاه تهران از بدو تاسیس تا کنون،خاطرنشان کرد: دانشگاه تهران از همان ابتدا تا کنون در توسعه فرهنگ و حفظ هویت ملی نقش کلیدی و به سزایی داشته به طوری که در این راستا کارهای متفاوتی انجام داده است.


دکتر نیلی در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان دانشگاه تهران بسیار زودتر از دانشگاه در حوزه مسئولیت های اجتماعی گام برداشته اند که این مساله جای خرسندی دارد و دانشگاه نیز در راستای حمایت از این دانشجویان تمام سعی خود را انجام داده است.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار