۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ۰۹:۳۹
کد خبر: ۲۷۷۷۲۴
حال و هوای مصاحبه ورودی دکترای سال ۹۷ دانشگاه علامه طباطبائی

نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، بعدازظهر امروز سه‌شنبه ۲۷ فروردین‌ماه منتشر شد.


به گزارش عطنا، نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال ۹۸ کلیه داوطلبان حاضر در جلسه، امروز سه شنبه ۲۷ فروردین ماه ۹۸ در سایت سازمان سنجش منتشر شد.


آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی، پردیس‌های خودگردان دانشگاه‌ها جمعه سوم اسفند ۹۷ در ۷ گروه و ۲۴۵ کدرشته امتحانی، ۵۸ شهرستان و ۱۰۴ حوزه امتحانی برگزار شد.


برای شرکت در آزمون تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۸۴ هزار و ۳۸۰ نفر زن و ۱۱۲ هزار و ۵۷ نفر مرد بودند. از تعداد ۱۹۶ هزار و ۴۳۷ داوطلب ثبت نام کننده، تعداد ۱۸ هزار و ۸۵۸ نفر کارت دریافت نکردند و تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۷۹ نفر کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ را دریافت کردند.


از تعداد ۱۷۷ هزار و ۵۷۹ نفر که کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ را دریافت کرده اندتعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه آزمون بودند.


بر اساس اطلاعات مندرج در کارنامه از تعداد ۱۶۳ هزار و ۳۲۱ داوطلب حاضر در جلسه ۱۵۰ هزار و ۵۳۵ مجاز به انتخاب رشته شده اند که از این تعداد ۶۵ هزار و ۵۵۰ نفر زن و ۸۴ هزار و ۹۸۵ نفر مرد هستند.


کلیه داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش و وارد کردن شماره داوطلبی و سایر مشخصات فردی (نام خانوادگی، نام، شماره شناسنامه و سال تولد) کارنامه اولیه خود را مشاهده کنند.


آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند، لازم است بر اساس برنامه زمانی تعیین شده در اطلاعیه‌ای که به همراه اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود پس از دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های مورد علاقه اقدام کرده و سپس کد رشته محل‌های انتخابی خود را به ترتیب تقدم علاقه در فرم انتخاب رشته اینترنتی وارد کنند.


اطلاعیه تکمیلی درباره زمان و نحوه انتخاب رشته و زمان انتشار دفترچه‌راهنمای انتخاب رشته به همراه اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قرار خواهد گرفت.


انتخاب رشته برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند در نیمه اول اردیبهشت ماه ۹۸ انجام می‌شود.


آن‌دسته از داوطلبانی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی شده اند باید از روز شنبه ۳۱ فروردین ۹۸ تا روز سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۹۸ نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود) با توجه به رشته امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در سایت سازمان سنجش اقدام کنند.


دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از عصر روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸ در اختیار داوطلبان مجاز به انتخاب رشته قرار خواهد گرفت.


اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و …) همراه با برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه‌های مجری در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸ از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.


آن دسته از داوطلبانی که با توجه به مفاد کارنامه نتایج اولیه، مجاز به انتخاب رشته در مجموعه مدرسی معارف اسلامی (کدرشته امتحانی ۲۱۸۰) شده و مایل به انتخاب کدرشته محل‌های مربوط به گرایش مدرسی معارف اسلامی هستند باید توجه داشته باشند که شرط ورود داوطلبان متقاضی در کدرشته امتحانی مذکور به دانشگاه، علاوه بر کسب نمره علمی لازم، احراز شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام نتیجه مصاحبه‌ای است که توسط مدیریت جذب و ارزشیابی معاونت آموزشی، پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها انجام خواهد شد.


این‌دسته از داوطلبان چنانچه در ردیف معرفی‌شدگان دارای حدنصاب برای انجام مراحل مصاحبه قرار گیرند، لازم است حداکثر تا ۷ روز پس از اعلام نتایج معرفی‌شدگان (در دهه آخر اردیبهشت ماه ۹۸)، برای طی مراحل پذیرش به پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت آموزشی، پژوهشی استادان و دروس معارف اسلامی (به نشانی www.asatid.org) مراجعه و ضمن ثبت‌نام در این سامانه، منتظر اعلام زمان مصاحبه از سوی معاونت مذکور باشند. عدم ثبت‌نام در این سامانه به منزله انصراف از تحصیل در این رشته تلقی می‌شود.


گزینش نهایی وضعیت علمی داوطلبانی که مبادرت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی اینترنتی خود در موعد مقرر نکنند و یا نتیجه مراحل مذکور از سوی این معاونت به صورت منفی به این سازمان اعلام شود، مورد بررسی قرار نخواهد گرفت.


داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند و علاقه مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی هستند، لازم است به سایت دانشگاه آزاد مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در سایت آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام کنند.


داوطلبان پس از دریافت کارنامه اعلام نتیجه در صورتی که درباره مندرجات آن سوالی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا تاریخ ۳ اردیبهشت ۹۸ از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی مندرج در سایت سازمان سنجش سوالات خود را مطرح کرده و از ارسال نامه پستی و یا مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند. به کلیه مکاتباتی (اینترنتی و یا غیراینترنتی) که بعد از این تاریخ برسد، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار