۲۷ فروردين ۱۳۹۸ ۲۰:۴۱
کد خبر: ۲۷۷۷۱۸
داود حسین پور

آئین تودیع و معارفۀ محمدرضا ویژه، معاون سابق توسعه و مدیریت منابع دانشگاه و داود حسین پور، معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.


به گزارش عطنا، داود حسین پور، معاون جدید توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبائی در این مراسم گفت: خدا را شکر می کنم که توانستم در یک موقعیت دیگری در خدمت همکاران عزیز باشم و امیدواریم این همکاری مبتنی بر اعتماد همچنان ادامه داشته باشد.


از دکتر سلیمی، رئیس دانشگاه تشکر می کنم که در واقع اعتماد کردند و این فرصت را خلق کردند که بنده هم به سهم خود بتوانم خدماتی را عرضه کنم. من این مسئولیت را آگاهانه، با انگیزه و با تمام وجود پذیرفتم که در کنار آقای دکتر سلیمی باشم و انشالله که شرمندۀ ایشان و همکاران نشویم و همچنین از دوست و همکار خوبم دکتر ویژه تشکر می کنم.


حسین پور در ادامه افزود: من برنامه ها را در 10 صفحه آماده کرده ام. چون این معاونت موتور تحول است و ما باید در شرایطی که محدودت منابع و شرایط داریم به دانشگاه کمک کنیم. این برنامه ها در دو محور خلاصه می شود. نکتۀ اول استفادۀ خوب از فرصت هاست و ما فرصت های خوبی داشتیم که از دست دادیم و اگر این فرصت ها را شکار نکنیم طبیعتاً فرصت های دیگری برای دانشگاه باقی نمی ماند. نکتۀ دیگر برنامه ریزی منبع محور است. ما باید بر قابلیت ها و مزیت های داخل دانشگاه تکیه کنیم و این پتانسیل ها را شکوفا کنیم.


او در ادامه اظهار کرد: بسیاری از دانشکده هایمان می توانند ثروت آفرینی کنند. باید بخشی از برنامه هایمان به پتانسیل های داخل دانشگاه توجه کند و به دنبال راه های دیگری برای تامین منابع مالی باشیم.


وی در پایان گفت: آخرین نکته هم بحث بهره وری و اثربخشی است. بنابراین اگر ما به اهدافمان نرسیم و از ما رضایت نداشته باشند، خیلی از منابعی که صرف کردیم هدر می رود و اگر به اهدافمان هم برسیم با صرف هزینه های زیاد این هم عقلائی نیست. به همین دلیل ما به دنبال این هستیم که کارهایمان ارزش افزوده ایجاد کند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار