۱۱ فروردين ۱۳۹۸ ۱۶:۰۹
کد خبر: ۲۷۷۰۰۴
kohgilooye

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از تدوین طرح جامع گردشگری استان خبر داد.


به گزارش عطنا و به نقل از مهر، علی محمد احمدی در دیدار با معاون گردشگری کشور در یاسوج، افزود: با تفاهم نامه با دانشگاه علامه طباطبائی و همکاری استان، طرح جامع گردشگری استان تدوین خواهد شد.


احمدی با اشاره به اینکه نبود چنین طرحی در حوزه گردشگری استان مشهود بود، اظهار کرد: اطلاعات لازم در حوزه آمایش و ظرفیت‌ها توسط سازمان مدیریت و دستگاه‌های متولی به بخش هدف دانشگاه علامه طباطبائی ارائه می‌شود.


احمدی به توپوگرافی و موقعیت استان اشاره کرد و بیان داشت: استان پتانسیل‌های استثنایی در زاگرس دارد و باید به شکل مطلوبی از این توانایی برای توسعه آن استفاده کرد.


وی ایجاد پکیج‌های گردشگری را از جمله برنامه‌های قابل اجرا در استان دانست و عنوان داشت: ظرفیت‌هایی مانند بلاد شاپور میراث بزرگی هستند که می‌توانند علاوه بر توسعه منطقه، درآمد زایی برای کشور داشته باشد.


استاندار از تخصیص اعتبار برای مرمت و احیای بلاد شاپور با پیگیری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس خبر داد و ابراز داشت: احیای ظرفیت‌های تاریخی گام مؤثری در رونق گردشگری بوده و حفظ این ظرفیت‌ها نیز مورد تاکید است.


احمدی با بیان اینکه نقاط مختلف استان ظرفیت‌های گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی را در خود جای داده است، بر ارتقای ظرفیت‌ها و توجه بیشتر به این محور تاکید کرد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار