۲۸ بهمن ۱۳۹۷ ۱۳:۲۴
کد خبر: ۲۷۴۹۸۵
دوره های مهارت افزایی دانشگاه علامه طباطبائی

دانشگاه علامه طباطبائی در برگزاری دوره های مهارت افزایی و آموزش های تخصصی به دانشجویان در بین دانشگاه های کشور سرآمده بوده است.


به گزارش عطنا، در پایان هفته جاری، بیش از یک هزار نفر در این دوره های مهارت افزایی شرکت کرده اند. برگزاری این دوره ها به دانشجویان کمک می کند که برای پیدا کردن شغل در آینده مشکلی نداشته باشند و حداقل یک مهارت را به صورت تخصصی دارا باشند.


از جمله دوره هایی که در پایان هفتۀ جاری در دانشگاه برگزار شد، می توان به دوره موسس مهد کودک، دوره قراردادنویسی، دوره داده کاوی، دوره جست و جوی پیشرفته در اینترنت، دوره مربیگری زبان مهدکودک TTC، دوره اصول کاربردی تنظیم قراردادهای بین المللی، دوره آشنایی با فرصت های سرمایه گذاری تامین مالی در بورس دوره مهارت سخنرانی و فن بیان در کسب و کار، دوره فتوشاپ با تاکید بر بازار کار، دوره مربیگری پیش دبستان و دبستان، دوره تور لیدری بهزبان انگلیسی، دوره ICDL، دوره SPSS، دوره دیجیتال مارکتینگ، دوره مربیگری اختلال یادگیریLD، دوره مربیگری مهد کودک، دوره تعمیرات سخت افزاری انواع برندهای تبلت و موبایل، دوره تعمیرات نرم افزاری انواع برندهای تلفن همراه، دوره مدلسازی اقتصادی در نرم افزار Excel، دوره جامع حسابداری نرم افزار همکاران سیستم، دوره آموزش نرم افزار اکسل اشاره کرد.


گزارش تصویری این دوره ها را می بینید:

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار