۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ۰۹:۱۸
کد خبر: ۲۷۴۷۲۴
ذوالفقار یزدان‌مهر، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: در سال جاری 115 سلف سرویس رتبه 3 داشتند و از وضعیت مناسبی برخوردار نبودند که با کمک دانشگاه ها این خوابگاه ها را  تجهیز کردیم تا رتبه شان  ارتقا پیدا کند.


به گزارش عطنا به نقل از ایسکانیوز، ذوالفقار یزدانمهر در خصوص وضعیت آشپزخانه دانشگاه ها گفت: در بحث سلف سرویس، تجهیزات، انبار، سردخانه ها آسیب شناسی کرده ایم و نتایج این بررسی آماده است. وی افزود: در سال جاری 115 سلف سرویس رتبه 3 داشتند و از وضعیت مناسبی برخوردار نبودند که با کمک دانشگاه ها این خوابگاه ها را تجهیز کردیم تا رتبه شان ارتقاء پیدا کند. برنامه داریم تا دو سال آینده تمام سلف سرویس ها را به سطوح بالاتر ارتقاء دهیم.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد: کارگروه تغذیه دانشجویی و نظارت ارزیابی که تشکیل داده ایم چند کتاب منتشر کرده است و خوشبختانه نظارت کیفی روی غذاها بیشتر شده است و در کل شورای رسد تشکیل داده ایم و گزارش های لازم به دستمان می رسد تا اگر در دانشگاهی مشکلی وجود داشت به آن رسیدگی و یا حتی پیشگیری کنیم.


یزدانمهر اظهار داشت: 55 رستوران مکمل در دانشگاه ها ایجاد کرده ایم و به عنوان مثال در دانشگاه تبریز بیش از 50 درصد دانشجویان از این رستوران ها به جای سلف مرکزی استفاده می کنند. هدف اصلی که در ایجاد رستوران های مکمل داشتیم این بود تا رقابت را بین سلف مرکزی با این آشپزخانه ها بیشتر کنیم تا خدمات بهتری به دانشجویان ارائه دهند.


وی در مورد ارتقای رتبه خوابگاه ها خاطرنشان کرد: در 4 سال گذشته 578 خوابگاه را به سطوح بالاتر ارتقاء داده ایم و حداقل تعداد خوابگاه وجود دارد که در سطوح پایین تر قرار دارد. در حال حاضر خوابگاه رتبه 4و 5 نداریم و سال آینده هم خوابگاه رتبه 3 نخواهیم داشت.


رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم عنوان کرد: دانشگاه علامه طباطبائی تمام خوابگاه های دانشجویی که دارد رتبه یک و دو هستند. 7 شاخص داریم که خوابگاه ها باید این شاخص ها را داشته باشد تا رتبه بالاتری داشته باشد.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار