۱۲ آذر ۱۳۹۷ ۱۵:۲۴
کد خبر: ۲۶۷۷۱۶
نمایشنامه‌خوانی «... و چند داستان دیگر» در دانشگاه علامه طباطبائی

نمایشنامه «... و چند داستان دیگر» با تلاش کانون گویندگی و اجرای دانشگاه علامه طباطبائی در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری این دانشگاه به روی صحنه رفت.


به گزارش خبرنگار عطنا، این نمایشنامه‌خوانی 11 آذرماه در دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه در حضور جمعی از دانشجویان و علاقه‌مندان اجرا شد.


 در این نمایشنامه‌خوانی پویا زند، عاطفه سامقانی، نرگس سیفی، علی شریعتی، سوسن شیرکوند، بهروز عبادی، حجت مسگری و علیرضا اسفندیاری به ایفای نقش پرداختند.


پیام لاریان نویسنده و خالق نمایشنامه «... و چند داستان دیگر» در آن به روایت پنج نوع خشونت می‌پردازد. در ابتدای نمایش نریشنی با صدای خود نویسنده در فضایی تاریک پخش می‌شود که بیننده را وارد فضای سرد و مضطرب داستان می‌کند.


تاریک و روشن صحنه نمایش تداعی‌کننده نقاط قوت و ضعف زندگی و شخصیت کاراکترها است. لاریان به کاراکتر‌های داستان‌هایش نگاهی روانشناسانه دارد. بیننده در هر داستان با آرزوها و به دنبال آن با ترس‌هایی مواجه می‌شود که به ناکامی محکوم شده‌اند، شخصیت‌های تنهایی که قربانی خشونت هستند.


در پایان، علیرضا اسفندیاری، مؤسس کانون گویندگی و اجرای دانشگاه علامه طباطبائی و کارگردان نمایشنامه‌خوانی «... و چند داستان دیگر» که پیش از این هم برخی دیگر از نمایشنامه‌های پیام لاریان را روی صحنه برده بود، ضمن معرفی علی شریعتی به عنوان دبیر جدید کانون گویندگی و اجرا، از استقبال تماشاچیان نیز تشکر کرد.


گفتنی است، علی شریعتی، دبیر جدید کانون گویندگی و اجرای دانشگاه علامه هم در سخنانی اوضاع این کانون را با گذشته متفاوت دانست و از دانشجویان خواست تا منتظر خبرهای جدید از کانون گویندگی و اجرا باشند.


عکس: زهرا عسکری-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار