۱۰ آذر ۱۳۹۷ ۱۹:۱۴
کد خبر: ۲۶۷۲۸۸
مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره حرکت در دانشگاه اصفهان

انجمن علمی-دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی در یازدهمین جشنواره ملی حرکت (دستاوردهای انجمن‌های علمی-دانشجویی سراسر کشور) و از میان 94 انجمن شرکت‌کننده در حوزه علوم انسانی، مقام سوم انجمن برتر را کسب کرد.


به گزارش خبرنگار عطنا، یازدهمین جشنواره ملی حرکت با حضور ۶۲۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی و رقابت یک‌هزار و ۳۵۵ اثر از ۱۰۶ دانشگاه کشور از چهارم تا هفتم آذرماه در دانشگاه اصفهان برگزار شد. (گزارش تصویری)


بر اساس این گزارش، رتبه‌های برتر دانشگاه علامه طباطبائی در یازدهمین جشنواره ملی حرکت (دستاوردهای انجمن‌های علمی-دانشجویی) شامل کسب رتبه سوم در بخش انجمن برتر توسط انجمن علمی-دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، کسب رتبه سوم در بخش مسابقه توسط انجمن علمی-دانشجویی تکنولوژی آموزشی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی و کسب رتبه سوم در بخش نشریه توسط انجمن علمی-دانشجویی زبان‌شناسی دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی این دانشگاه بود. ضمن‌آنکه انجمن علمی-دانشجویی علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی نیز در بخش فعالیت خلاقانه شایسته تقدیر شناخته شد.


در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره ملی حرکت، زهرا شهریار، دانشجوی کارشناسی‌ارشد رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی دانشگاه علامه طباطبائی و دبیر سابق انجمن علمی-دانشجویی این رشته به نمایندگی از شرکت‌کنندگان دانشگاه علامه در جشنواره حرکت، جوایز نفرات برتر این دانشگاه را از دست دکتر غفاری، معاون فرهنگی وزیر علوم دریافت کرد.


جشنواره ملی حرکت از بسترهای مناسب برای فعالیت‌های انجمن‌های علمی-دانشجویی سراسر کشور بوده که امسال دانشگاه اصفهان از چهارم تا هفتم آذرماه، میزبان این جشنواره است.


گفتنی است، ۹ هزار انجمن علمی-دانشجویی و ۴۰ اتحادیه انجمن‌های دانشجویی در دانشگاه‌های کشور فعالیت می‌کنند.


عکس: زهرا شهریار-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار