۲۹ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۴۱
کد خبر: ۲۶۳۴۱
Jazb Asatidبه گزارش عطنا و به نقل از مهر، جلسه ۱۶۷ هیات عالی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی به ریاست محمد علی کی نژاد در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه نماینده بنیاد شهید و ایثارگران گفت: با توجه به حکم بند «ز» ماده «۴۴» قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور، فقط ۱۰ درصد ایثارگران متقاضی جذب، در طول مدت اجرای برنامه به عنوان هیات علمی جذب شده‌اند.

وی افزود: با توجه به اینکه سال ۹۴ سال پایانی اجرای این برنامه است؛ باید در این خصوص تدابیر لازم اتخاذ شود.

پس از سخنان نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعضای هیات عالی جذب مقرر کردند؛ کمیته‌ای متشکل از نماینده این بنیاد و نماینده هیات‌های مرکزی جذب وزارتخانه‌های علوم و بهداشت به اضافه دبیر هیئت عالی جذب نسبت به جمع‌آوری آمار متقاضیان جذب مشمول بند «ز» ماده «۴۴» شامل رشته تحصیلی، توزیع جغرافیایی، تعداد و سال‌‌هایی که در فراخوان شرکت کرده‌اند، تهیه و نتایج حاصله برای پیگیری به هیئت عالی جذب و هیات‌های مرکزی جذب این دو وزارتخانه منعکس شود.

در پایان جلسه نیز تعدادی از اعضای هیات‌های اجرایی جذب و کارگروه‌های صلاحیت عمومی دانشگاه‌های دامغان، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، صنعتی خاتم الانبیاء بهبهان، شهید باهنر کرمان، صنعتی قم، تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته، علم و صنعت ایران، صنعتی شریف و شیراز تأیید صلاحیت شدند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار