۲۸ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۲۳
کد خبر: ۲۶۱۸۶
به گزارش عطنا به نقل مهر، حمید میرزاده در بیست و یکمین جلسه هیات های امنای استانی سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از عقب ماندگی های پژوهشی و فناورانه کشور به دلیل اعمال تحریم ها بود که امیدواریم با رفع تحریم ها شاهد شکوفایی کشور در زمینه های علمی و پژوهشی باشیم، اکنون بستر لازم برای سرعت بخشیدن به شتاب علمی کشور فراهم شده است.

وی با اشاره به تفویض اختیار به هیات های امنای استانی در دانشگاه آزاد افزود: قطعا اگر دانشگاهی با چنین وسعتی می خواست تمامی کارها و برنامه ریزی ها را در مرکز انجام دهد، نه تنها جنبه دستوری پیدا می کرد بلکه بهره وری مدنظر نیز محقق نمی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اظهار داشت: خوشبختانه با همفکری اعضای هیات های امنای استانی، ریشه مشکلات و راه های آبادانی واحدهای این دانشگاه در تمامی استان ها تعیین شده و برای آن برنامه ریزی می شود.

میرزاده خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد با توسعه تحصیلات تکمیلی توانسته شرایط ادامه تحصیل را در تمامی استانها برای علاقمندان فراهم و بومی گزینی کند. آمارها حاکی از آن است که بسیاری از ناهنجاری جامعه به دلیل عزیمت جوانان به شهرهای بزرگ رخ می دهد که اجرای بومی گزینی این ناهنجاری ها را کاهش می دهند.

وی گفت: برنامه ارائه شده توسط استان سیستان و بلوچستان را برنامه ای واقع گرایانه دانست و از مسئولان واحدهای این استان خواست تا نسبت به جذب هیات علمی اقدام کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار