۲۷ دی ۱۳۹۴ ۱۶:۵۶
کد خبر: ۲۶۰۲۷
NewSardarمحمد علی یزدان پناه مسئول خوابگاه های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با عطنا در خصوص شرایط اعطا و تمدید خوابگاه ترم جدید به دانشجویان عنوان کرد: دانشجویان از تاریخ سه تا ده بهمن ماه، همزمان با مهلت انتخاب واحد با مراجعه به سایت دانشگاه، بخش اتوماسیون خوابگاه ها می توانند جهت دریافت خوابگاه اقدام کنند.

او افزود: هزینه خوابگاه‌های خودگردان افزایش پیدا نکرده است اما برای دانشجویان روزانه، هزینه خوابگاه نسبت به ترم گذشته، اندکی افزایش داشته است.

وی دلیل افزایش قیمت را مدت زمان بیشتر نیمسال دوم نسبت به نیمسال اول دانست و گفت: دانشجویان در نمیسال اول 135 روز و در نیمسال دوم 150روز  در خوابگاه اسکان دارند. این تفاوت هم از طریق صندوق رفاه دانشجویان ابلاغ می‌شود و دانشگاه در این مورد تصمیم گیری نمی‌کند.

یزدان پناه با بیان این نکته که تعداد دانشجویان بدهکار به خوابگاه بسیار اندک هستند، اضافه کرد: پرداخت بدهی و تسویه کامل شرط دریافت خوابگاه برای ترم جدید است.

وی افزود: دانشجویان اگر بنا به هر دلیلی نتوانند در مدت اعلام شده خوابگاه خود را تمدید کنند مسئولین خوابگاه می‌توانند اتاق به شخص دیگر تحویل دهند. بدیهی است در صورت انصراف، حتما با حضور در خوابگاه و تحویل اتاق به مسئولین خوابگاه عدم حضور و انصرافشان را اعلام کنند.در غیر این صورت به صورت اتوماتیک سیستم برایشان هزینه تعریف می کند و مشمول پرداخت می شوند.

 

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار