۲۶ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۳۶
کد خبر: ۲۵۸۸۴
معاون امور بین‌الملل و همکاری‌های بین‌المللی قضایی ستاد حقوق بشر از برگزاری نخستین جشنواره کتب و پایان نامه‌های حوزه حقوق بشر خبر داد.

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا،‌ کاظم غریب‌آبادی با اعلام این خبر گفت: ستاد حقوق بشر در راستای اهداف و سیاست‌های کلان حقوق بشری و ایجاد بستر مناسب برای ظهور و بروز خلاقیت‌های فرهنگی در حوزه کتاب، نشر، معرفی و تعالی ارزش‌های والای ایرانی و اسلامی در حوزه حقوق بشر با همکاری سازمان‌ها و نهادهای ذی‌ربط اقدام به برگزاری نخستین جشنواره کتب و پایان نامه‌های حوزه حقوق بشر می‌کند.

وی ارایه دستاوردها و پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های مختلف حقوق بشری، به تصویر کشیدن نقض حقوق بشر از جمله حقوق مسلمانان در کشورهای مدعی، ایجاد زمینه مناسب جهت ارتباط میان اساتید، دانشجویان، پژوهشگران و ناشران و ترغیب آنان برای تولید محتوا در خصوص حقوق بشر و توسعه پژوهش در مراکز آموزشی و تحقیقاتی با موضوع حقوق بشر را از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره عنوان کرد.

معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر همچنین اظهار کرد: این جشنواره در اردیبهشت ماه سال 1394 برگزار خواهد شد و آخرین مهلت دریافت آثار نیز تا 15 اسفند ماه سال جاری است.

غریب‌آبادی افزود: در هر رشته به سه نفر از برگزیدگان نیز جوائزی اهداء خواهد شد.

علاقمندان جهت اطلاع از نحوه ثبت‌نام و اطلاع از مقررات و شرایط جشنواره می‌توانند به وبگاه الکترونیکی ستاد حقوق بشر به آدرس www.humanrights-iran.ir مراجعه کنند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار