۲۶ دی ۱۳۹۴ ۱۲:۲۴
کد خبر: ۲۵۸۷۶
رئیس سازمان امور دانشجویان با تاکید بر اینکه آیین نامه شورای صنفی مورد بازنگری قرار گرفته و آماده شده است، افزود: این آیین نامه بعد از امضای وزیر علوم به دانشگاه‌ها ابلاغ می‌شود.

به گزارش عطنا به نقل از ایسنا، دکتر مجتبی صدیقی، درمورد برگزاری انتخابات شورای صنفی در دانشگاه‌های وزارت علوم اظهار کرد: آیین نامه قبلی شورای صنفی تمدید و به دانشگاه‌ها اعلام شده است که انتخابات شورای صنفی را فعلا بر اساس همان آیین‌نامه برگزار کنند.

وی با اشاره به بازنگری آیین‌نامه شورای صنفی گفت: بازنگری‌های لازم در آیین نامه شورای صنفی انجام شده؛ اما هنوز نهایی نشده است. درواقع این آیین‌نامه در انتظار امضای وزیر علوم بوده و ممکن است وزیر قصد داشته باشد آیین‌نامه را برای بررسی به دفتر حقوقی ارسال کند، اما پس از امضای وزیر آیین‌نامه شورای صنفی احتمالا در اواخر دی‌ماه ابلاغ شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان در ادامه درمورد مباحثی که در آیین نامه شورای صنفی به آن پرداخته شده است،توضیح داد:در این آیین‌نامه طبق روال به مسائل صنفی از جمله خوابگاه،تغذیه و فضای کمک آموزشی داخل دانشگاه پرداخته شده است.البته فضای کمک آموزشی داخل دانشگاه به معنای مشارکت دانشجویان در محتوای مسائل آموزشی نیست.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار