۲۱ دی ۱۳۹۴ ۱۷:۴۴
کد خبر: ۲۵۶۲۹

به‌گزارش عطنا به نقل از فارس، در این دوره آموزشی عناوینی هم‌چون پوشش خبری کمپین‌های تبلیغاتی، مصاحبه خبری با فعالان سیاسی و انتخاباتی، تبلیغات مؤثر و خبرنویسی سیاسی، نظریات رسانه و اقناع مخاطب، خبرگیری و منبع‌یابی، تکنیک‌های تقویت ذهن و درک مطلب، خبرنگاری بحران و عکس خبری آموزش داده خواهد شد.


این دوره با حضور اساتید برجسته خبرنگاری و روزنامه‌نگاری کشور هم‌چون احمد توکلی روزنامه‌نگار و مدرس دانشگاه، علی‌اصغر کیا مدیرگروه روزنامه‌نگاری دانشگاه علامه طباطبایی، اکبر نصراللهی مدیرگروه ارتباطات دانشگاه آزاد تهران شمال، حسن عابدینی کارشناس مسائل رسانه، اسماعیل عباسی استاد دانشگاه هنر تهران، رضا اسماعیلی روزنامه‌نگار و مدرس دانشگاه، برگزار می‌شود.


دوره آموزشی خبرنگاری انتخابات به مدت 40 ساعت، از 26 دی‌ماه آغاز و تا 27 بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت و کارگاه‌های آموزشی این دوره در روزهای شنبه و سه‌شنبه از ساعت 16 الی 20 برگزار  و در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.


شهریه دوره خبرنگاری انتخابات، مبلغ 200 هزار تومان تعیین شده و متقاضیان به شرکت در این دوره می‌توانند با مراجعه به مرکز آموزش‌های آزاد دانشکده رسانه فارس به نشانی خیابان انقلاب، زیرپل حافظ، کوچه شهید سعیدی، بن‌بست شبنم نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.


هم‌چنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88895541 تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار