۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۳۷
کد خبر: ۲۵۰۹۵۹
اردوی جهادی «پرواز خاکی ۹» بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی از ۲۵ مردادماه  در روستای چاه ابراهیم منطقه رودبار جنوب٬ از توابع استان کرمان با تعداد ۶۰ دانشجو حضور دارد و در حال خدمت‌رسانی به این منطقه محروم است.


به گزارش عطنا، ایمان کرمی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی درباره برگزاری اردوی جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: در این دوره از اردوی جهادی، ساخت مدرسه شبانه‌روزی در نظر گرفته شده است و مشکل آموزشی روستاهای اطراف این منطقه را که از وجود مدرسه در مقطع متوسطه اول بی‌بهره هستند برطرف خواهد کرد.





وی افزود: فعالیت‌هایی که در اردوی جهادی صورت می‌گیرد مبتنی بر رشته‌های تحصیلی است که در دانشگاه وجود دارد و دانشجویان در حال تحصیل در این رشته‌ها هستند.

کرمی ادامه داد: دانشجویان از رشته‌هایی مانند مددکاری، حقوق و… در این اردو حضور دارند و به فعالیت‌های مرتبط با رشته خود می‌پردازند. همچنین دانشجویان رشته اقتصادی به فعالیت در حوزه اقتصاد خرد و کارآفرینی خواهند پرداخت و با همکاری استادان این رشته برای بهره‌برداری مطلوب از زمین‌های کشاورزی منطقه که از پتانسیل مناسبی برخوردار هستند، برنامه‌ریزی‌هایی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه استادان به همراه گروه جهادی در مناطق محروم حضور پیدا می‌کنند، گفت: در هر رشته تحصیلی دو استاد که با مناطق محروم آشنایی دارند در منطقه حضور پیدا کرده و راهکارهای مورد نظر را برای حل مشکلات مربوط ارائه می‌دهند.

مسئول گروه جهادی پرواز خاکی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی گروه جهادی، خاطرنشان کرد: برخی مشکلات آموزشی در خصوص احکام شرعی وجود دارد که قرار است کلاس‌های آموزشی در این زمینه برگزار شود. همچنین گروه مددکاری نیز به حل مسائل و مشکلات مبتلابه مردم منطقه خواهند پرداخت.


با گزارش تصویری اول اردوی جهادی پرواز خاکی 9 همراه باشید؛


عکس: علی قلی‌زاده-عطنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار