۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۵۰۲۳۹
salamat

رئیس مرکز فن بازار ملی ایران اعلام کرد: نشست بهره‌برداری از فناوری‌های داخلی حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.


به گزارش عطنا به نقل از ایرنا، اکبر قنبرپور همچنین یکی از دغدغه‌های اصلی مراکز درمانی و بیمارستان های کشور را استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و فناور داخلی با هدف افزایش بهره‌وری و ارائه خدمات به مراجعین دانست و تصریح کرد: از طرف دیگر، شرکت‌های دانش بنیان، واحدهای فناور عضو پارک ها و مراکز رشد و همچنین صنایع نوینی در کشور در این حوزه فعال هستند که فناوری‌ها، محصولات و خدماتشان می تواند به این هدف کمک نماید.


قنبرپور ادامه داد:در همین راستا مرکز فن بازار ملی ایران با هدف آشنایی مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی با محصولات دانش بنیان و فناوری‌های داخلی این حوزه و عرضه محصولات و فناوری به مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی، در نظر دارد نشستی را با موضوعات تجهیزات و ملزومات پزشکی- تجهیزات آزمایشگاهی- تجهیزات دندانپزشکی- تجهیزات و لوازم هتلینگ بیمارستانی- لوازم مصرفی پزشکی- فناوری زیستی برگزار کند.


وی تصریح کرد: این نشست روزهای 23 و 24 مرداد ماه سال جاری در دو بخش با حضور 45شرکت دانش بنیان و فناور و شرکت‌های عضو پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد فناوری و جمعی از متخصصان و متولیان مراکز درمانی و بیمارستان‌های سراسر کشور برگزار خواهد شد.


قنبرپور ادامه داد: بخش اول نشست به ارائه محصولات و دستاوردهای شرکت های منتخب در قالب نمایشگاه به مدیران اختصاص دارد، و در بخش دوم نیز جلسات مذاکره اختصاصی (B2B) بین عرضه‌کنندگان و خریداران این محصولات برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار