۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۸
کد خبر: ۲۵۰۱۲۸
بازدید فارسی‌آموزان خارجی دانشگاه علامه طباطبائی از دریاچه شهدای خلیج فارس

فارسی‌آموزان خارجی مهمان دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه برنامه‌های فرهنگی-تفریحی مدرسه تابستانه آزفا از دریاچه شهدای خلیج فارس در منطقه چیتگر تهران بازدید کردند و لحظات شادی را رقم زدند.


به گزارش عطنا، این برنامه شنبه، 20 مردادماه  با همراهی مسئولان و کادر اجرایی مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی (آزفا) برگزار شد که با استقبال شرکت‌کنندگان همراه بود.


دریاچه چیتگر یا دریاچه شهدای خلیج فارس دریاچه‌ای مصنوعی است که در شمال غرب تهران و منطقه ۲۲ شهرداری تهران واقع شده‌است. مساحت این دریاچه ۱۳۰ هکتار است و در مجاورت آن ۱۲۰ هکتار مجموعه تفریحی نیز در پهنه خشکی ایجاد شده‌ و در شمال پارک جنگلی چیتگر قرار گرفته است.


گفتنی است بعد از موفقیت‌های دانشگاه علامه طباطبائی در برگزاری دوره‌های آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبان کشورهای مختلف که معمولا در تابستان برگزار می‌شود، این دانشگاه تصمیم گرفت از این پس این دوره‌ها را با عنوان «مدرسه تابستانه آموزش زبان فارسی» برگزار کند.


از این رو، نخستین دوره آموزش زبان با این عنوان زیر نظر مرکز آموزش زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان دانشگاه علامه طباطبائی با نام اختصاری «آزفا» صبح شنبه، ۱۳ مردادماه با برگزاری آزمون ورودی و تعیین سطح دانشجویان خارجی کشورهای مختلف آغاز به کار کرد.


در  این دوره آموزشی که از ۹ مرداد تا ۱۰ شهریور در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می‌شود و با برنامه‌های متنوع آموزشی و فرهنگی همراه است، شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف از جمله عراق، روسیه و چین حضور دارند.


عکس: شکیبا شیرازی تهرانی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار