۱۲ دی ۱۳۹۴ ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۴۷۳۳
Namar 7
Namr 5بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی با انتشار بیانیه ای، به حکم اعدام شیخ نمر واکنش داد. در این بیانیه، ضمن محکوم کردن این اقدام ضد انسانی، از دستگاه دیپلماسی خواسته شده که اقدامات لازم را در این خصوص  انجام دهد.

به گزارش عطنا، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
من اصبح و لم یهتم بامور المسلمین فلیس بمسلم

بار دیگر صدای ضجه مسلمان به گوش می‌رسد. بار دیگر صدای فریاد سکوت در میان ستم فضای عالم را گرفته است. بار دیگر بشر دوستی و کمک به هم نوع فدای دیپلماسی‌های سودمدار شده است.

بار دیگر فطرت، طعمه هیاهوهای هدف‌دار رسانه‌های استکباری شده است و بار دیگر باید حقوق بشر را با تابوت رنگانگش به خاک سپرد.

این روزها بشریت صحنه‌هایی را در برابر دیدگانش میبیند که ده‌ها سال از طریق کتب تاریخی نوشته دست صهیونیزم؛ این گونه وحشی‌گری‌ها را مختص دوران به اصطلاح تاریک قرون وسطی می‌پندارد و با ژستی حقوق بشرمآبانه به تقبیح آن دوران می‌پردازد. حال آنکه باید فریاد زد که قرون وسطی چیزی جز دوران بشریت مادی گرای قرن بیست و یکم نیست.بار دیگر تفتیش عقاید رخ می‌دهد و عالمی تنها به خاطر بیان، به اعدام محکوم میشود تا لکه ننگی بر دامن جنایتکاران و حامیانشان، همیشه بر صفحات تاریخ نقش بندد.

عربستان سعودی با تمام حمایت های مالی و نظامی از داعش همواره به استکبار جهانی به سرکردگی امریکا پشت گرم بوده  است. این کشور همواره بخشی از پازل معضلات منطقه به خصوص در عراق و سوریه در ایام اخیر بوده است. با تمام این رفتار ها، سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان در اظهارات بی شرمانه ای ایران را بخشی از مشکلات و بحران منطقه خطاب میکند ولی در مقابل وزارت خارجه ایران در برابر این اظهارات به گمان بهبود روابط سکوت می‌کند.این کشور با تمام سابقه سیاهش بعد از آنکه در ژوئیه ۲۰۱۲ شیخ باقر النمر را مورد هدف تیراندازی نیروهای امنیتی قرار داد و به زندان منتقل کرد، بعد از محاکمه در 15 اکتبر به مجزات اعدام محکوم نمود اما در مقابل این اقدام خلاف حقوق بشری مسولان وزارت خارجه سکوت همیشه خود را ادامه میدهند.

و اما اینک ما دانشجویان از دستگاه دیپلماسی کشور انتظار داریم که بدون هیچگونه مسامحه با به کارگیری تمام ظرفیت‌های خویش برای شکستن این حکم ناعادلانه و مطالبه در مجامع بین المللی و همچنین با استفاده از ظرفیت کشورهای اسلامی با حرکتی فعال بتواند وظیفه خود را در قبال شیعیان همیشه مظلوم عربستان ادا کند اما تا کنون موضعی قابل قبول از مسوولین در این خصوص مشاهده نشده است. شخص وزیر خارجه و افراد تاثیرگذار در دستگاه مورد نظر بدانند که در صورت ادامه مواضع منفعلانه‌شان در قبال مسایل این چنینی باید تاوان نشنیدن صدای مظلوم را بدهند و نیز مطمئن باشند که تک‌ تک حرکات‌شان با چشمان تیز بین امت انقلابی رصد می‌شود و هر گونه حرکت انقلابی‌شان علاوه بر جلب رضایت پروردگار؛ باعث شاد شدن دل بقیةالله الاعظم (عج) و نایب بر حقشان، و نیز جلب رضایت و حمایت دانشجویان و امت حزب الله خواهد شد.

و با جمله از پیر جماران و امام عزیز صحبت را تمام میکنیم که:

انشاءاللّه ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایى جشن پیروزى حق بر جنود کفر و نفاق و آزادى کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

و الاسلام علی من التبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار