۱۱ مهر ۱۳۹۴ ۱۵:۱۸
کد خبر: ۲۱۷۴۶

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از افتتاح سه پروژه عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی به صورت همزمان خبر داد.




به گزارش عطنا، دکتر غلامعلی کارگر  با اشاره به زمان افتتاح دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی گفت: دانشگاه علامه طباطبایی سه پروژه دانشکده علوم ارتباطات، دانشکده روانشناسی و انتقال مرکز تخصصی آزاد دانشگاه را از چهار راه لشگر به ساختمان سابق دانشکده مدیریت و حسابداری واقع در توانیر، باهم پیگیری کرده و قصد دارد هر سه پروژه را همزمان افتتاح کند.


وی ادامه داد: هنوز زمان دقیق افتتاح مشخص نیست، باید این مساله در هیات رئیسه مطرح شود و زمانی برای افتتاح آن اختصاص یابد.


وی افزود: درحال حاضر دانشکده علوم ارتباطات که دانشکده روانشناسی سابق دانشگاه بود، بازسازی شده و دانشجویان در داخل آن دانشکده مشغول تحصیل هستند و به پیشنهاد دکتر فرقانی رئیس دانشکده علوم ارتباطات، اتاقی برای یادمان دکتر معتمد نژاد اختصاص داده شده است، این اتاق دیواری شیشه­ ای دارد و لوازم اتاق کار و بخشی از کتابخانه استاد در آن جای خواهد گرفت و اکنون این اتاق درحال آماده شدن است.


معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: دانشکده روانشناسی که فضای کوچکی داشت به ساختمان بزرگتری منتقل شده که هنوز محوطه سازی آن به اتمام نرسیده و همچنین محوطه سازی ساختمان سابق دانشکده مدیریت و حسابداری واقع در توانیر که به دانشجویان مرکز تخصصی آزاد اختصاص داده شده نیز به اتمام نرسیده است بعد از اتمام محوطه سازی های مذکور، زمان افتتاح هر سه پروژه اعلام می شود.


معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی یادآورشد: از تابستان امسال تا کنون ۳۵ پروژه عمرانی در سطح دانشگاه به طور همزمان در حال اجرا است که میلیاردها تومان بودجه به خود اختصاص داده است که برخ از آنها به اتمام رسیده است .


منبع: مهر



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار