۰۲ مهر ۱۳۹۴ ۱۹:۵۲
کد خبر: ۲۰۷۹۸

‌معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: باتوجه به اینکه 100 دانشجو متولی برگزاری هشمین دوره جشنواره حرکت هستند، باید 100 تور لیدر نیز ایجاد کنند تا تورهای گردشگری با رویکرد علمی و دانشجویی برگزار شود.


به گزارش عطنا به نقل از ایسنا،دکترسیدضیاءالدین هاشمی در بازدید از دبیرخانه جشنواره حرکت دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه همواره به عنوان مرکز پژوهش و آموزش معرفی شده و به عنوان فعالیت فرهنگی تکمیل کننده است، اظهار کرد: تاکنون فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها جایگاه خود را پیدا نکرده است.


وی ادامه داد: معتقدم کار فرهنگی نظیر پژوهش و آموزش جزو ماموریت‌های ذاتی دانشگاه بوده و فعالیت‌های فرهنگی نقش محوری را در پیشبرد فعالیت‌های علمی دارند و به‌ وسیله انجمن‌های علمی می‌توانید در این زمینه رکورد بزنید.


معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به حضور طلاب و حوزه علمیه در جشنواره حرکت، تصریح کرد: ورود طلاب به چنین فعالیت‌های دانشگاهی نظیر جشنواره‌ها، موجب ارتباط نخبگان طلاب و دانشجویی با یکدیگر می‌شود.


وی با بیان اینکه هشتمین دوره جشنواره ملی حرکت از اهمیت خاصی برای دانشگاه‌ها برخوردار است، عنوان کرد: پیش از برگزاری هفتمین دوره جشنواره حرکت، پیش‌بینی می‌کردیم که هشتمین دوره این جشنواره به‌ صورتی خاص‌تر برگزار شود. دانشگاه فردوسی در بسیاری از مواقع در حوزه فرهنگی سرآمد بوده و معمولا هر فعالیتی ابتدا در دانشگاه فردوسی محک زده شده و بعد به عنوان الگو مطرح می‌شود.


وی تصریح کرد: جمعیت دانشجویی خلاق و فعال، حجم و سبک کار و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در هشتمین دوره جشنواره ملی حرکت، باعث شد تا به برگزاری مناسب این جشنواره امیدوار شویم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار