۰۱ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۴۸
کد خبر: ۱۴۶۰۵۶
مرتضی خورسندی

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه از برگزاری جشنواره رویش در نیمه آذر ماه سال جاری خبر داد.


مرتضی خورسندی در گفت‌وگو با عطنا اظهار کرد: دومین جشنواره درون دانشگاهی رویش تا 15 آذر ماه در دانشگاه علامه برگزار خواهد شد.


خورسندی با بیان اینکه جشنواره رویش برای ارزیابی عملکرد یک‌ساله کانون‌های فرهنگی است، گفت: ما در دانشگاه 18 کانون فرهنگی، اجتماعی، هنری و مذهبی داریم که در 9 حوزه در جشنواره رویش به رقابت خواهند پرداخت تا برای جشنواره ملی رویش که در بهمن ماه امسال در دانشگاه گیلان برگزار می‌شود، آماده شوند.


وی افزود: این کانون‌ها گزارش عملکرد یک‌ساله خود را در قالب استانداردی که معاونت فرهنگی طراحی کرده بود ارسال کردند که در بخش‌های آموزشی، ترویجی، خلاقیت و نوآوری، وبلاگ و نشریه، جذب مخاطب، جشنواره‌ها، تولیدات فرهنگی و هنری، کانون برتر و دبیر برتر داوری خواهند شد.


مدیر فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی درمورد داوری این جشنواره نیز اظهار کرد: ما شاخص‌های داوری را در شواری هماهنگی کانون‌های فرهنگی مورد بررسی قرار دادیم. داورانی از وزارت علوم و اعضای هیئت علمی دانشگاه به صورت تخصصی عملکرد کانون‌ها را در آبان ماه بررسی خواهند کرد.


خورسندی در پاسخ به انتقاد برخی از فعالان فرهنگی مبنی بر نحوه صرف بودجه و پیشنهاد اختصاص بخشی از هزینه‌های جشنواره‌ها به فعالیت کانون‌ها نیز گفت: از امسال رویکرد ما هم در همین راستا خواهد بود. در جشنواره حرکت که روز سه‌شنبه برگزار می­شود سعی کردیم در بسیاری از هزینه‌ها صرفه جویی کنیم و به جای برگزاری جشن‌های هزینه‌بر بودجه را به فعالیت انحمن‌ها اختصاص دهیم.


وی با تاکید بر اینکه رویکرد معاونت فرهنگی دانشگاه برگزاری جشنواره با هزینه کمتر و حمایت مالی بیشتر از فعالیت‌های دانشجویی است، خاطرنشان کرد: همچنین ما در تلاش هستیم با راه‌اندازی بودجه بندی بین نهادهای مختلف دانشجویی حمایت‌های مالی بهتری از فعالیت های فرهنگی و علمی دانشجویی داشته باشیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: ما امسال در تمام دانشکده‌ها میز ثبت‌نام داشتیم با عضوگیری خوبی که انجام شد انتخابات کانون‌های دانشگاه امسال به صورت سراسری برگزار خواهد شد که باعث می‌شود مشارکت افراد در فعالیت‌های کانون‌ها بیشتر شود.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار