۲۳ تير ۱۳۹۴ ۰۴:۳۰
کد خبر: ۱۲۲۳۴

به گزارش عطنا، وبسایت انجمن علمی دانشجویی گروه زبان شناسی دانشگاه علامه نوشت:


سلام بر همگی دوستان


خوشحالم که اعلام کنم توانسته­ایم از طریق پیگیری­های آقای فرامرز مژدکانلو دانشجوی کارشناسی ارشد آزفا و خانم الهام ثباتی دبیر انجمن علمی دانشجویی اقدامات اولیه برای راه­اندازی نشریۀ دانشجویی گروه زبان­شناسی دانشگاه علامه طباطبائی را انجام دهیم. اکنون زمان مناسبی است تا برای دریافت مقاله فراخوان بدهیم. با توجه به گرایش­های گروه طبیعتاً در حوزه­ های کلی زیر مقاله می­پذیریم:




  1. زبان­شناسی نظری

  2. زبان­شناسی کاربردی

  3. زبان­شناسی تاریخی


البته نظر شخصی بنده این است که در شماره­های اول و دوم نشریه از این امکان به وجود آمده برای آشنا کردن دیگر رشته­ها و جامعه با حوزۀ مطالعاتی خودمان استفاده کنیم. بر این اساس از مقاله­هایی که یا به صورت تألیفی یا ترجمه در حوزه­هایی مانند موارد زیر تهیه شوند استقبال می­کنیم و آنها را در اولویت قرار می­دهیم:




  1. زبان­شناسی چیست؟

  2. کاربردهای زبان­شناسی و جامعه

  3. کاربردهای زبان­شناسی در دیگر حوزه­های مطالعاتی (آموزش زبان، ادبیات، هنر، حقوق، فرهنگ­نویسی، گفتار درمانی، هوش مصنوعی، …)

  4. موضوعات جالب در حوزۀ زبان­های بشری



  • در این مرحله فقط از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی مقاله می­پذیریم.

  • مهلت دریافت مقالات را اول مهرماه ۱۳۹۴ تعیین می­کنیم. برای فرمت مقاله­ها به سایت انجمن زبان­شناسی ایران (www.lsi.ir) مراجعه نمایید و از شیوه­نامۀ آنها دقیقاً پیروی کنید. مقاله­هایی که این شیوه­نامه را رعایت نکرده باشند عودت داده می­شوند.

  • تمام کسانی که مایل هستند (و وقت دارند و می­توانند) در حوزه­های زیر همکاری کنند، لطفاً آمادگی خود را از طریق ایمیل به بنده اعلام کنند.



  1. =دریافت مقالات، ارسال مقالات برای داوری، گردآوری نظرات داوران، انتقال نظرات به نگارندگان

  2. ویراستاری

  3. صفحه­ آرایی

  4. کارهای اداری و امور مربوط به چاپخانه دانشگاه



  • بدیهی است که باید برای رسیدن به نتیجه زحمت کشید. بنابراین فقط کسانی که می­توانند با جدیت و دقت به امور بالا بپردازند داوطلب شوند. اگر همکاری جدی شما نباشد، به جایی نخواهیم رسید و منفعت این نشریه به خود شما بازمی­گردد.

  • ما در صورت دریافت تعداد قابل­توجهی مقاله در هفته اول مهرماه یک جلسه برای اقدامات بعدی تشکیل خواهیم داد.


موفق باشید و تابستان خوش بگذرد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار