۰۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۹۲۵۸۹
اولین همایش بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی

اولین همایش بنیاد خیرین دانشگاه علامه طباطبائی با حضور اعضای مجمع خیرین کشور و برخی از استادان این دانشگاه، 27 اردیبهشت‌ماه  در دانشکده اقتصاد برگزار شد.


به گزارش عطنا، در این همایش اعضای مجمع خیرین افطار را مهمان دانشگاه علامه طباطبائی بودند و طی نشستی در سالن همایش‌های دانشکده اقتصاد این دانشگاه به بحث و تبادل نظر پیرامون عملکرد و رویکردهای خیرین دانشگاهی و آموزشی پرداختند.


در این مراسم حبیب‌الله بوبور، رئیس مجمع خیرین کشور، حسین سلیمی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، محمدرضا کارگری، رئیس هیئت مدیره بنیاد خیرین این دانشگاه، اکبر آخوندی، مدیرعامل بنیاد خیرین دانشگاه علامه، زهرا بهرامن، دبیر کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی و خدیجه نیزاری، عضو مجمع خیرین کشور سخنرانی کردند.


حسین عسگریان ابیانه، معاون اداری-مالی و مدیریت منابع وزارت علوم و رئیس مجمع خیرین وزارت علوم  و کوروش پرویزیان، زئیس کانون بانک‌ها و مؤسسات اعتباری و مدیرعامل بانک پارسیان از دیگر حاضران در این مراسم بودند.


در بخشی از همایش، از برخی اعضای مجمع خیرین دانشگاه علامه طباطبائی از جمله ابوالفضل کزازی، عضو هیئت علمی گروه مدیریت صنعتی دانشگاه علامه طباطبائی، محمدرضا فرزین، عضو هیئت علمی گروه مدیریت جهانگردی این دانشگاه و کاظم قلم‌چی، بنیان‌گذار کانون فرهنگی آموزش (بنیاد علمی آموزشی قلم‌چی) و عضو هئیت مدیره این بنیاد با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.


در حاشیه این مراسم هم غرفه‌ای توسط اعضای کانون فرهنگی خیریه دانشگاه علامه طباطبائی برای کمک به منطقه دشتیاری سیستان و بلوچستان برپا شده بود که طی آن تعدادی کمک‌هزینه تحصیلی و تامین هزینه ساخت دو مدرسه برای دشتیاری از سوی خیرین جمع‌آوری شد.


عکس: شکیبا شیرازی‌تهرانی- عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار