۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۵۳
کد خبر: ۹۵۷۷
 

721716_M3CXpDLw

 

کیوان ساکت همراه چهار گیتاریست آلمانی به اجرای موسیقی تلفیقی شرق و غرب می‌پردازد.

این نوازنده و آهنگساز درباره‌ی اجرایش همراه با نوازندگان آلمانی تحت حمایت انجمن «گوته» گفت: سال گذشته توسط یکی از ایرانیانی که با انجمن گوته در ارتباط بود، با من تماسی گرفته شد مبنی بر این‌که یک گروه گیتاریست حرفه‌ای که تحت حمایت انجمن گوته هستند، تمایل دارند برای اشاعه‌ی فرهنگ موسیقی فاخر، کنسرتی را با من در ایران اجرا کنند.جرای

وی ادامه داد: وقتی کلیت این طرح را پیگیری کردم، متوجه شدم آن‌ها هیچ هدف مالی در این کار ندارند و برای اجرا با یک هنرمند شرقی و کسب یک تجربه‌ی جدید، تمام هزینه‌های حضور و اجرای‌شان در ایران را انجمن گوته متقبل شده است.

این نوازنده‌ی تار اظهار کرد: بعد از رایزنی‌های مختلف، با حمایت انجمن موسیقی ایران و بنیاد فرهنگی‌ - هنری رودکی شرایط برگزاری این کنسرت فراهم شد.

این آهنگساز با بیان این‌که تمرینات ارکستر آغاز شده است، بیان کرد: در این مد‌ت، نت‌های اجرایی بین ارکستر ما و این گیتاریست‌ها رد و بدل شده است. به‌طوری که از اکنون هر دو گروه تمرینات خود را به‌صورت جداگانه آغاز کرده‌ایم تا با ورود گروه چهار نفره‌ی گیتار از آلمان، تمرینات تلفیقی‌مان را انجام دهیم.

او افزود: در این اجرا و در ترکیب ارکستر، هنرمندان برجسته‌ای مانند سیاوش ظهرالدینی، ناصر رحیمی، همایون رحیمیان، کریم قربانی، فرشید حفظی‌فرد و چهره‌های سرشناس دیگر حضور دارند و در این اجرا روی صحنه خواهند رفت.

کنسرت تلفیقی ارکستر موسیقی کیوان ساکت و گیتاریست‌های آلمانی 7 و 8 خرداد ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می‌شود.

 

 

منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار