۱۴ دی ۱۳۹۳ ۰۲:۳۵
کد خبر: ۹۱۸
کمپین جهانی «رحماء بینهم»، که با تلاش گروهی از جوانان مسلمان کشورهای مختلف جهان با هدف تقویت برادری و مهربانی میان امت اسلامی شکل گرفته است، در آستانه هفته وحدت فعالیت رسمی خود را آغاز نمود.

آرم رحماء بینهم


کمپین جهانی «رحماء بینهم» که با تلاش گروهی از جوانان مسلمان کشورهای مختلف جهان با هدف تقویت برادری و مهربانی میان امت اسلامی شکل گرفته است، در آستانه هفته وحدت فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

برپاکنندگان کمپین جهانی «رحماء بینهم» در دعوتنامه رسمی آغاز فعالیتشان، با برشمردن وحدت اسلامی به عنوان هدف اصلی این کمپین؛ به معرفی پویش جهانی خود پرداخته و آورده اند: ما معتقدیم که پیامبر اکرم (ص) کسی است که می تواند یک بار دیگر امت اسلامی را حول خویش جمع کند همانگونه که خداوند در قرآن فرمود: «محمّد(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلم)   فرستاده خداست و آنهایی كه با او هستند در برابر كفّار سرسخت و شديد، و در ميان خود مهربانند».

ما معتقدیم که وحدت تنها راه ایستادگی در برابر زیاده خواهی جهان استکبار است، ایستادگی در برابر کسانی که به دنبال تفرقه و تقسیم امت اسلامی هستند وظیفه ماست.

براساس این گزارش کمپین «رحماء بینهم» در پایان با دعوت از آحاد مسلمانان که دل در گرو آرمان وحدت اسلامی دارند، درخواست کرده است تا ضمن پیوستن به این کمپین، این کمپین را همراهی کنند.

به گفته برگزار کنندگان این کمپین راه های همراهی مردمی با آن به شرح زیر است:

-مراسمی مردمی را با موضوع وحدت برگزار کنید و ما را با ارسال پوستر، تصاویر، فیلم ها و ... از مراسم مطلع سازید. این مراسم می تواند تجمعی کوچک یا کنفرانس و راه پیمایی بزرگ باشد. ما نیز در انتشار اخبار این مراسم در شبکه های خویش شما را یاری خواهیم کرد.

-از لوگو و بنر و شعار و ویدئو کلیپ کمپین در برنامه خود استفاده کنید.

-با شعار و لوگوی کمپین عکس بگیرید یا پیغامی تصویری برای کمپین ارسال کنید. ما این تصاویر و فیلم ها را در شبکه های کمپین منتشر می کنیم.

-صفحه رسمی ما را در فیس بوک و یوتویب دنبال کنید و در نشر آن بکوشید.

-اخبار کمپین را در هر سایت و خبرگزاری که به آن دسترسی دارید، منتشر کنید.

 

مهر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار