۳۰ خرداد ۱۳۹۶ ۰۱:۲۷
کد خبر: ۹۱۲۰۳
estekhdam
ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز دوشنبه 29 خرداد ماه 96 از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و داوطلبان باید با مطالعه منابع این آزمون، در شهریور ماه بر روی صندلی آزمون تکیه زده و به سوالات پاسخ دهند.

به گزارش عطنا به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، ثبت‌نام چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور از امروز دوشنبه 29 خرداد ماه 96 از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org آغاز و داوطلبان باید با مطالعه منابع این آزمون در شهریور ماه بر روی صندلی آزمون تکیه زده و به سوالات پاسخ دهند.

دفترچه راهنمای آزمون استخدامی


*** تقویم برگزاری آزمون استخدامی
در جدول زیر، تقویم برگزاری چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آمده است. مطابق برنامه اعلام شده، چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور، روز جمعه سوم شهریورماه سال جاری برگزار خواهد شد. همچنین هزینه شرکت در آزمون استخدامی به ازای هر داوطلب مبلغ 33,000 است که داوطلبان باید این مبلغ را به صورت الکترونیکی و با استفاده از بانک‌های متصل به شبکه شتاب پرداخت نمایند.


*** مواد امتحانی آزمون استخدامی
در جدول زیر مواد امتحانی چهارمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور آمده است. داوطلبان آزمون استخدامی باید توجه داشته باشند که این آزمون که به صورت سوالات چهارگزینه‌ای برگزار خواهد شد، نمره منفی خواهد داشت و به ازای هر پاسخ غلط، یک سوم نمره منفی در نظر قرار گرفته است.


*** جزئیات مکان برگزاری آزمون استخدامی
جزئیات ساعت و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج خواهد شد و داوطلبان باید توجه داشته باشند که ملاک تعیین حوزه امتحانی داوطلبان شهرستان محل اقامت فعلی آنان خواهد بود که در تقاضانامه اینترنتی درج کرده‌اند.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار