۱۳ دی ۱۳۹۳ ۲۳:۰۵
کد خبر: ۸۹۱
84161_44012
به منظور رفاه حال، افزایش سلامت و شادابی دانشجویان در مدت برگزاری امتحانات پایان نیم‌سال تحصیلی، تمهیدات رفاهی ویژه‌ای به این منظور اتخاذ شده  است.

به گزارش عطنا ، دکتر رضا صحرایی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت : اضطراب امتحان یکی از حالت هایی است که دانشجویان در این ایام با آن مواجه می شوند و برای کاستن اضطراب دانشجویان مشاوران دانشجویی در این زمینه کاملا توجیه شده اند و موظف هستند با ارایه مشاوره به دانشجویان این حالت اضطراب ناشی از امتحانات را رفع کنند.


صحرایی با بیان اینکه در ایام امتحانات پزشکان در دانشکده ها مستقر هستند افزود: پزشکان روزها در دانشکده ها و شب ها در خوابگاه ها حضور دارند .


معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی افزود: در ایام امتحانات به دانشجویان غذا و میوه ارایه می شود تا وقت خود را صرف درست کردن غذا نکنند و با خیال راحت به مرور درس های خود بپردازند.


وی با بیان اینکه دانشگاه علامه حدود 2 ماه است که در راستای افزایش کیفیت غذای دانشجویی برنج ایرانی طبخ می کند افزود: علاوه بر دانشجویان روزانه دانشگاه به دانشجویان شبانه نیز غذا ارایه کرده و دانشجویان در این ایام از سرویس رفت و برگشت نیز برخوردار هستند.



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار