۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۵۹
کد خبر: ۸۶۰۲۸
kashan-eco-5

اردوی تفریحی دانشجویان برتر موسسه بیمه اکو دانشگاه علامه به شهر کاشان با همراهی برخی از استادان این دانشکده در مکان‌های تاریخی و قدیمی این شهر صورت گرفت.


به گزارش عطنا، این بازدید یک روزه در تاریخ جمعه، 22 اردیبهشت‌ماه به مناسبت گرامی‌داشت هفته آموزش و مقام معلم به پیشنهاد سعید اسلامی بیدگلی عضو هیئت علمی دانشکده برای تعداد 15 نفر از دانشجویان دختر کارشناسی مدیریت بیمه و کارشناسی ارشد بیم‌سنجی موسسه بیمه اکو صورت گرفت.


بازدیدها از امکان دیدنی شهر کاشان شامل خانه‌های تاریخی بروجردی‌ها، عامری‌ها، طباطبایی‌ها، حمام قدیمی سلطان احمد و محله قدیمی شهر کاشان بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت که در این رابطه، رئیس موسسه آموزش عالی بیمه اکو، آتوسا گودرزی، بیان کرد: با توجه به پتانسیل بالای تاریخی، مذهبی و گردشگری شهرهای ایران در صورت تداوم همکاری و مساعدت مسئولان دانشگاه، موسسه بیمه اکو آماده تکرار این قیبل برنامه‌ها است.


در این سفر آتوسا گودرزی، رئیس دانشکده، رضا افقی، معاون پژوهشی دانشکده، سعید اسلامی بیدگلی و سعید شکوهی، عضو هیئت علمی دانشکده، و مسئول امور دانشجویی و روابط عمومی دانشکده دانشجویان را همراهی می‌کردند و با بهره‌گیری از راهنمایان محلی با جامعه شهری و دیوانی یک صد ساله شهر تاریخی و مذهبی کاشان آشنا شدند.


عکس: جواد عرفانیان


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار