۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۲۰:۰۵
کد خبر: ۸۳۹۱۷
Akbari Aghdam - Jashne Rooze Ostad (2)

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی مدیریت دکتر حسین سلیمی، رئیس این دانشگاه را فارغ از نگاه‌های سیاسی و جناحی دانست.


به گزارش عطنا، حجت‌الاسلام صادق اکبری‌اقدم دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه در مراسم گرامی‌داشت روز استاد در جمع استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: در طول نزدیک به هشت ماه گذشته که در دانشگاه علامه حضور دارم، می‌بینم که این دانشگاه با نگاه آرمانی و مناسب مدیریت می‌شود.


وی اضافه کرد: همه اذعان دارند که فضای کنونی دانشگاه علامه طباطبائی محیطی برای رشد و تعالی علم و معرفت و تحول و ارتقای جایگاه علوم انسانی است.


اکبری‌اقدم با اشاره به اینکه مدیریت دانشگاه علامه طباطبائی در همین زمینه‌های گام برمی‌دارد، تصریح کرد: اگر قرار بر تجلیل به مناسب گرامی‌داشت روز استاد باشد، به نظرم برجسته‌ترین فرد در این زمینه خود رئیس دانشگاه علامه طباطبائی است.


وی در ادامه با اشاره به تقارن بزرگداشت و گرامی‌داشت روز مقام معلم با اعیاد شعبانیه، گفت: این روزهای پر خیر و برکت به خصوص نیمه شعبان، روز ولادت امام زمان (عج) را به همه استادان و اعضای هیئت علمی تبریک می‌گویم.


رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه بر اساس احادیث و ادعیه آمال و آرزوهای ما در نمیه شعبان است، افزود: تمام انبیاء و بشریت در نهایت باید به دنبال سرمنزل مقصود یعنی جامعه مهدوی باشند که سعادت همه ما در آن است.


اکبری‌اقدم افتتاح موزه دانشگاه علامه طباطبائی را حرکتی ارزشمند برشمرد و اظهار امیدواری کرد که استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه همیشه در زمینه اخلاق، معرفت و علم الگو و نمونه باشند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار