۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۱۰
کد خبر: ۸۳۰۰۴
Roonamaei Ketab Amoozesh Karbordi Vajeh (15)

رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی گفت: ما طبق آیین‌نامه‌های خود، تخفیف‌های دانشجویی را برای دانشجویان، استادان و کارمندان در نظر گرفته‌ایم که تا سقف 20 درصد است.


به گزارش عطنا، امیر زند مقدم، رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار عطنا، گفت: امسال حدود 200 عنوان کتاب را عرضه کردیم که از این کتاب ها حدود 60 جلد چاپ جدید هستند که نسبت به سال 94 افزایش یافته است.


وی ادامه داد: از بین این 200 کتاب، تعدادی از آنها دارای مخاطبین بیشتری هستند که به همین دلیل به تعداد بیشتری نیز عرضه می‌شوند.


زند مقدم در جواب این سوال که چه تسهیلاتی را در نمایشگاه برای دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در نظر گرفته‌اید، بیان کرد: ما طبق آیین‌نامه‌های خود، تخفیف‌های دانشجویی را برای دانشجویان، استادان و کارمندان در نظر گرفته‌ایم که تا 20 درصد است، در کنار این موارد دانشجویان دانشگاه‌های دیگر نیز می‌توانند از این تخفیف بهره‌مند شوند.


رئیس مرکز چاپ و انتشارات دانشگاه علامه طباطبائی، تصریح کرد: همکارانی که با انتشارات دانشگاه علامه کار می‌کنند، می‌توانند از دانشگاه های دیگر نیز باشند و البته با وجود این که اولویت با دانشگاه علامه است، ولی به طور متوسط در هر جلسه از شورای انتشارات دانشگاه یک اثر از خارج دانشگاه داریم که بررسی می‌شود.


وی خاطر نشان کرد: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مختلف اعتماد زیادی به انتشارات دانشگاه علامه دارند وکارهای زیادی را برای ما می‌فرستند.


امیر زند مقدم در پایان با اشاره به حمایت از رساله و پایان‌‌نامه‌های دانشجویان اظهار کرد: ما در حال تهیه شیوه‌نامه‌ای درباره کتاب‌های دانشجویی هستیم که تا ما‌ه‌های آینده نهایی شده و شاخه‌ای دانشجویی هم ایجاد می‌شود تا از آثار دانشجویی حمایت لازم به عمل بیاید.


 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار