۲۴ فروردين ۱۳۹۴ ۲۲:۱۶
کد خبر: ۸۲۷۲
مراسم جشن ازدواج دانشجویی مزدوجین دانشگاه علامه طباطبائی همراه با سفر زیارتی-آموزشی به مشهد مقدس، 9 الی 11 اردیبهشت ماه سال جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

به گزارش عطنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبائی، اکبر آخوندی، مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: برای برگزاری این مراسم که با سفر زیارتی و آموزشی همراه خواهد بود تا کنون 116 زوج دانشجو ثبت نام کرده‌اند.

وی اضافه کرد: تفاوت برگزاری جشن مزدوجین امسال با سالهای گذشته حضور همزمان زوج های دانشجودر مشهد مقدس است در حالیکه در سالهای گذشته دانشجویان در فواصل زمانی متفاوتی در مشهد مقدس حضور می یافتند.

مدیر اجرایی نهاد دانشگاه در مورد ایاب و ذهاب مزدوجین و زمان پذیرش آنان در محل اسکان پیش بینی شده بیان داشت: ایاب و ذهاب به مشهد مقدس به عهده خود مزدوجین بوده و دانشجویان می بایست از هم اکنون تدارک لازم برای حضور در تاریخ های مشخص شده را اتخاذ نمایند و با توجه به هماهنگی های به عمل آمده زمان دقیق پذیرش ساعت 8 صبح روز نهم اردیبهشت ماه و زمان تحویل اتاق ساعت 12 روز یازدهم اردیبهشت می باشد. وی افزود: مکان دقیق برگزاری مراسم جشن از طریق پیامک به اطلاع دانشجویان رسانده می شود.

آخوندی در پایان سخنانش اظهار امیدواری کردکه امیدواریم جشن مزدوجین دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، خاطراتی خوش را برای آغاز زندگی مشترک زوج های دانشجو به ارمغان آورد.

 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار