۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۴:۳۸
کد خبر: ۸۱۶۲۶
roshana96 (32)

بهروز نیرومند در دانشگاه علامه با اشاره به اینکه بهترین شغل در کشور ما مشاوره و نمایندگی بیمه‌های زندگی است، افزود: چون جامعه درمورد این نوع بیمه اطلاعات کاملی ندارد و با آن ناآشنا و غریبه است، بازار بکر و دست‌نخورده‌ای برای کار به خصوص برای دانشجویان است.


به گزارش عطنا، بهروز نیرومند شنبه، 9 اردیبهشت‌ماه در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره فرصت‌های شغلی «روشنا» در سالن آمفی تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری، گفت:‌ بسیار خوشحالم که در این جشنواره و در جمع دانشجویان و دانشگاهیان حضور پیدا می‌کنم.


وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه در هر جامعه‌ای آخرین لحظه از نفس می‌افتد، افزود: چون تا زمانی که صنایع سرپا است بیمه هم فعال بوده و به خدمت‌گزاری می‌پردازد.


نیرومند با اشاره به برگزاری جشنواره فرصت‌های شغلی روشنا، اظهار کرد: من از سخنان دکتر الفت، رئیس دانشکده مدیریت و حسابداری دانشگاه علامه طباطبائی سرمشق می‌گیرم و درمورد فرصت‌های شغلی که صنعت بیمه می‌تواند برای دانشجویان فراهم کند صحبت می‌کنم.


وی تصریح کرد:‌ مدتی است، دولت‌مردان ایران به این باور رسیده‌اند که امنیت و تأمین برای افراد جامعه در سطح پایینی قرار دارد و باید چاره‌ای برای این امنیت خاطر اندیشیده شود تا ضمن افزایش میزان آن، آحاد جامعه به آرامش برسند.


مدیر بیمه‌های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد با بیان اینکه دولت برای ایجاد این آرامش خاطر دست به دامن صنعت بیمه شده و از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی خواسته‌اند برای آن چاره‌اندیشی کنند، گفت: در همه جای دنیا یک رشته بیمه، تحت عنوان بیمه‌های زندگی مرسوم شده است.


وی درباره همین موضوع ادامه داد: متأسفانه حضور این نوع بیمه در کشور ما کم‌رنگ و در برخی از جاها نیز بی‌رنگ است و به همین دلیل تلاش شده است تا این رشته بیمه را در سطح جامعه توسعه و گسترش دهیم و از این طریق امنیت و تأمین برای آحاد جامعه فراهم شود.



نیرومند با بیان اینکه در زمینه بیمه زندگی 30 ظرفیت در سطح کشور فعالیت کرده که خدمات مختلفی را ارائه می‌دهند، گفت:‌ در بیمه پاسارگاد اسم این رشته را بیمه عمر و تأمین آتیه نامگذاری کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم که تأمین امنیت برای آینده مردم به صورت واقعی اجرا شود.


وی با اشاره به اینکه این رشته بیمه که اصطلاحاً مختلط نام داشته و به شرط فوت و حیات است، افزود: در هر دو حالت شخصی که بیمه می‌شود، منتفع شده و در کنار آن از محل حق بیمه‌های که پرداخت می‌کند، مبلغی را برای او اندوخته و یک پس‌انداز طلایی برای او شکل گرفته تا در پایان دوره از آن استفاده کند.


مدیر بیمه‌های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد اظهار کرد: ارتباط بیمه عمر و تأمین آتیه با جشنواره فرصت‌های شغلی روشنا این است که چون مردم ما با حوزه بیمه آشنایی ندارند، می‌طلبد با همکاری دانشجویانی که به دنبال شغل هستند برای توسعه و گسترش این نوع بیمه گام برداریم.


وی با اشاره به اینکه دانشجویان در دانشگاه دوره‌های آموزشی را طی می‌کنند تا در آینده وارد جامعه و بازار کار شوند، گفت: جوانان پایه‌های مملکت هستند و با شور جوانی می‌توانند در جهت توسعه و گسترش یک فعالیت همکاری داشته باشند.


نیرومند خاطرنشان کرد: فعالیت در صنعت بیمه به خصوص بیمه‌های عمر و تأمین آتیه به دلیل نداشتن قوانین خشک اداری، زمان‌بندی خاص، قوانین دست و پاگیر و مواردی از این قبیل متناسب با وضعیت دانشجویان در حال تحصیل است.


وی با بیان اینکه در صنعت بیمه عمر و تأمین آتیه، همه چیز در اختیار شما است، گفت: آموزش‌های لازم را نیز ما ارائه می‌دهیم تا دانشجویان در جهت گسترش، توسعه و اطلاع‌سانی از این نوع بیمه در جامعه فعالیت کنند.


مدیر بیمه‌های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد با اشاره به اینکه بهترین شغل در کشور ما مشاوره و نمایندگی بیمه‌های زندگی است، افزود: چون جامعه درمورد این نوع بیمه اطلاعات کاملی ندارد و با آن ناآشنا و غریبه است، بازار بکر و دست‌نخورده‌ای برای کار است.


وی اذعان کرد: شغل و حرفه مشاوره بیمه عمر، محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند و زمان آن نیز در اختیار شما است.


نیرومند با بیان اینکه بهترین شغل برای دانشجویان نیز همین مشاوره بیمه عمر است، افزود: این نوع فعالیت چون به صورت تمام‌وقت نیست و دانشجویان می‌توانند به صورت بهینه و با توجه به وقت خود برای آن برنامه‌ریزی و درآمد خوبی کسب کنند که حتی برخی از آن‌ها نجومی است.


مدیر بیمه‌های عمر و تأمین آتیه بیمه پاسارگاد یادآور شد: اولین اصل در بیمه حفظ حسن رابطه است و تلاش می‌کنیم، همیشه با صداقت و خلوص نیت حرکت کنیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
مطالب دیگر
فضای اقتصادی و سیاسی کشور به بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دامن زده است/ بوروکراسی در ایران نفس اقتصاد را گرفته است
یک استاد اقتصاد در گفتگو با عطنا:

فضای اقتصادی و سیاسی کشور به بیکاری فارغ‌التحصیلان دانشگاهی دامن زده است/ بوروکراسی در ایران نفس اقتصاد را گرفته است

«اگر ما با حجم بالایی از این بیکاران مواجه هستیم، دلیل آن ضعف اقتصاد کشور همچون پایین بودن سرمایه‌گذاری، اقتصاد کوچک، فضای کسب و کار نامطلوب و ارتباط اقتصادی بد با دنیای خارج است.»
توصیه‌های جواد صالحی اصفهانی به دولت سیزدهم
در گفتگوی اختصاصی با عطنا مطرح شد

توصیه‌های جواد صالحی اصفهانی به دولت سیزدهم

اتخاذ رویکری متعادل در تجارت مهم است. تجارت با چین اهمیت دارد ولی باید در محیطی رقابتی انجام گیرد. در این زمینه اروپا نقش مهمی دارد ولی روسیه چنین نیست، چراکه آنها هم مانند ایران صادرکنندۀ انرژی هستند
آینده بازار بورس؛ اصلاحی یا ریزشی؟
یک کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

آینده بازار بورس؛ اصلاحی یا ریزشی؟

اتفاق‌های چند ماه اخیر اثرات خود را بر قیمت نمادها در بازار سرمایه گذاشته‌ و به نظر می‌رسد در حال حاضر نیاز به یک اصلاح یا استراحت دارد. از این به بعد اگر قرار است شاهد روند متفاوتی باشیم باید منتظر اخبار...
راهکارهایی برای مهار اَبَرتورم احتمالی در اقتصاد ایران
یک استاد دانشگاه در گفتگو با عطنا بررسی کرد

راهکارهایی برای مهار اَبَرتورم احتمالی در اقتصاد ایران

در صورت ادامه سوء مدیریت داخلی، تداوم تحریم ها و مشکلات مربوط به فقدان برنامه منسجم برای کنترل شیوع ویروس کرونا، امسال و سال های آتی، زنگ خطر شعله ورتر شدن تورم های بالاتر در اقتصاد ایران به صدا در خواهد...
اقتصاد
رویکرد دانش بنیان یاری‌گر اقتصاد ایران است
حجت الاسلام علی بنایی در گفتگو با عطنا؛

رویکرد دانش بنیان یاری‌گر اقتصاد ایران است

استادیار دانشگاه علامه طباطبایی معتقد است دستگاه های دولتی با استفاده از مشوق های لازم می‌توانند صنایع و شرکت های بزرگ را به سمت فعالیت های دانش بنیان و حمایت از آن ها سوق دهند.
پر بازدیدها
آخرین اخبار