۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۱۰:۴۶
کد خبر: ۸۱۱۶۰
namayeshgah salamat va toofan (12)

دانشگاه علامه طباطبائی در نمایشگاه هفته سلامت و بهداشت روان در بوستان جوانمردان منطقه 22 شهرداری تهران غرفه‌ای دایر کرده بود که به دلیل وزش شدید باد تعطیل شد.


آسیه شریعت‌مدار، سرپرست کلینیک بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی در گفت‌و‌گو با عطنا با اشاره به درخواست شهرداری به دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی این دانشگاه برای حضور در نمایشگاه هفته سلامت، گفت: این نمایشگاه قرار بود از اول تا هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار شود.


وی افزود: با توجه به اینکه کلینیک بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی خصوصی بوده و می‌تواند از مردم منطقه نیز پذیرش داشته باشد، این نمایشگاه فرصتی مناسبی برای معرفی خدمات دانشگاه در این زمینه بود.


عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی اظهار کرد: با حضور مردم منطقه در کلینیک بهداشت و روان دانشگاه زمینه برای فعالیت کارورزی و فعالیت‌های عملی دانشجویان نیز فراهم می‌شود.


وی اضافه کرد: در کلینیک بهداشت روان دانشگاه که مجهز به دوربین‌ها و سیستم‌های مدار بسته است و با اجازه خود مراجعه‌کنندگان از طریق همین دوربین‌ها دانشجویان کاروز آموزش می‌ببنید و از نزدیک با روند کار مشاوران و متخصصان آشنا می‌شوند.


شریعت‌مدار از جمله برنامه‌های کلینیک بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی در غرفه این دانشگاه در نمایشگاه هفته سلامت در منطقه 22 تهران را انجام تست هوش برای مراجعه‌کنندگان برشمرد و گفت: مراجعه‌کنندگان که این تست را انجام داده‌اند، می‌توانند برای دریافت آن به کلینیک دانشگاه مراجعه کنند.


وی یادآور شد: متأسفانه روز سه‌شنبه پنجم اردیبهشت‌ماه که روز تعطیل بود نیز به دلیل وزش باد شدید به نمایشگاه هفته سلامت در بوستان جوانمردان آسیب‌های جدی وارد شد به طوری که مجور شدیم غرفه‌های را تعطیل کنیم.


شریعت‌مدار با اشاره به اینکه کلینیک بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی خصوصی بوده ولی وابسته به دانشگاه است، خاطرنشان کرد: این کلینیک در میدان ورزش، ضلع شمالی دانشگاه واقع شده است و آمادگی پذیرش مراجعه‌کنندگان را دارد.


گزارش تصویری:


عکس: سمانه ستاری و شقایق صفی خانی-عطنا


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار