۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ۰۲:۴۴
کد خبر: ۷۹۸۹۳
neshast -Haye-BeynolMelali-Takhassosi-Hoghooghi-15 (3)

نشست مشترک و سه روزه دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی و دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه پواتیه فرانسه با حضور استادان و صاحب‌نظران حقوقی فرانسوی و ایرانی آغاز به کار کرد.


به گزارش عطنا، در مراسم افتتاحیه نشست‌های مشترک حقوقی دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه پواتیه فرانسه و دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبائی که روز شنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در تالار دفاع دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد استادانی از دانشگاه‌های پواتیه و پاریس از کشور فرانسه و همچنین استادان و دانشجویانی از دانشگاه‌های مختلف کشورمان حضور داشتند.


در ابتدای این نشست، دکتر سید منصور میرسعیدی رئیس و دکتر بهزاد رضوی‌فرد، معاون پژوهشی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن خیرمقدم به شرکت‌کنندگان نشست به سخنرانی پرداختند و سپس دکتر فیلیپ لاگرانژ رییس دانشکده حقوق و علوم اجتماعی پواتیه در ارتباط با سابقه تاریخی همکاری دانشگاه‌های ایران و فرانسه و تمایل به ادامه و گسترش همکاری‌های فی‌مابین به سخنرانی پرداخت.


در ادامه این مراسم دکتر امین جعفری عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر محمد آشوری استاد بازنشسته گروه حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه تهران به سخنرانی پرداختند و در سپس پنل‌های تخصصی نشست‌ها آغاز به کار کردند.


به گزارش عطنا، افتتاحیه این نشست‌ها با حضور چهره‌های شاخص گرایش‌های گوناگون حقوق از جمله: محمدرضا ضیائی بیگدلی، سید قاسم زمانی، علی حسین نجفی ابرندآبادی، حسنعلی موذن‌زادگان،  ناصرعلی منصوریان، محمد مهدی ساقیان، مهدی ذاکریان، غلام‌نبی فیضی کچاب، ایرج بابابی، حسین غلامی، طهمورث بشیریه، لامازوغل، برنادت اوبر و کلر ساس نیز حضور داشتند.


گفتنی است این نشست‌ها در روزهای یکشنبه سوم و دوشنبه چهارم اردیبهشت‌ماه نیز ادامه خواهند یافت.


گزارش کامل سخنرانی‌های افتتاحیه و پنل‌های تخصصی نشست روز نخست این نشست‌ها به زودی در پایگاه خبری عطنا منتشر خواهد شد.


عکس: شکیبا شیرازی تهرانی – عطنا



 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار