۲۱ فروردين ۱۳۹۴ ۲۳:۲۳
کد خبر: ۷۹۱۰
ثبت‌نام نخستین فراخوان عمومی جذب هیأت علمی سال ۹۴ دانشگاه آزاد از فردا ۲۲ فروردین ماه آغاز می‌شود و سایت جذب هیأت علمی این دانشگاه به مدت ۲ ماه باز است.

به گزارش عطنا و به نقل از فارس، سایت جذب هیأت علمی دانشگاه آزاد برای ثبت‌نام در نخستین فراخوان عمومی سال 94 به نشانی اینترنتی http://jazb.iau.ir از فردا 22 فروردین ماه به مدت 2 ماه باز می‌شود.

اعلام نیاز دانشگاه آزاد در 3 شاخه است که جذب نخبگان درون سازمانی و برون سازمانی را شامل می‌شود و جذب برون سازمانی به شیوه معمول از میان متقاضیان واجد شرایط صورت می‌پذیرد.

جذب درون سازمانی مربوط به اعضای پیمانی و رسمی و غیربازنشسته حال حاضر دانشگاه آزاد می‌شود که می‌توانند بر اساس شرایط علمی و نیاز واحد‌ها در فراخوان جذب به صورت رقابتی و بدون تشریفات جذب برون سازمانی شرکت کنند.

جذب نخبگان هم بر اساس توافق نامه دانشگاه آزاد و بنیاد ملی نخبگان در اسرع زمان و حداقل تشریفات به فارغ التحصیلان مقطع دکتری که تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان هستند اختصاص دارد. این افراد طبق قانون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اول به صورت پیمانی استخدام می‌شوند و حکم پیمانی آن‌ها را هم وزارت علوم صادر می‌کند و طبق قانونی که وجود دارد تبدیل وضعیت می‌شوند و در ابتدا به صورت آزمایشی جذب شده و سپس به استخدام قطعی در خواهند آمد.
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار