دوشنبه، 22 دی 1399 18:45:05

ارسال یک هزار و ۱۱۲ اثر به جشنواره نشریات دانشجویی منطقه یک کشور

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی در مورد وضعیت نشریان دانشجویی این دانشگاه اظهار داشت: ما در حال حاضر ۶۴ نشریه دانشجویی دارای مجوز در دانشگاه داریم که ۳۹ نشریه از این تعداد فعال هستند.

مهدی علوی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبری علامه طباطبایی (عطنا) هدف از برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی منطقه یک کشور  را کشف، پرورش و توانمندسازی دانشجویان، تشویق نشریات و همچنین فراهم آوردن بستر تعامل بین دست اندرکاران نشریات دانشجویی در سطح دانشگاه عنوان کرد و گفت: فلسفه برگزاری جشنواره درسطح منطقه این بود که دانشگاههای هم‌تراز با یکدیگر رقابت کنند.

shagayeg (6)

وی افزود: جشنواره نشریات دانشجویی سالیانه در سطح کشور برگزار می‌شود و طی دو سال گذشته دانشگاه علامه طباطبائی میزبان این رویداد بوده است. ضمن‌آنکه جشنواره ملی آن نیز در اردیبهشت‌ماه امسال برگزار می‌شود.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی با شاره به اینکه در روزهای ۲۳ تا ۲۵ فروردین‌ماه جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه‌های منطقه یک کشور در دانشگاه علامه برگزار می‌شود، بیان داشت: در مجموع ۲۶ دانشگاه در جشنواره شرکت کرده‌ و ۱۵ دانشگاه آثار و نشریات خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

وی افزود: تعداد کل آثار ارسالی به این جشنواره یک هزار و ۱۱۲ اثر که بیشترین آثار متعلق به دانشگاههای الزهرا، علامه طباطبائی، تهران، شهیدبهشتی و صنعتی شریف است.

علوی با اشاره به اینکه این جشنواره در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می شود، گفت: غرفه هایی برای فعالیت نشریات دانشگاهها اختصاص داده شده است و در پایان مسابقه‌ای با عنوان غرفه برتر برگزار شده و به سه غرفه برتر جوایزی اهدا می‌شود.

وی درباره داوری جشنواره نشریات دانشجویی منطقه یک کشور، اذعان داشت: داوری جشنواره توسط پژوهشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی به ریاست دکتر فرقانی صورت گرفته و در اختتامیه نحوه ارزیابی گزارش می شود.

علوی در پایان از دکترسلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر ذکیانی معاون فرهنگی و اجتماعی، آقای قنبری(کارشناس نشریات دانشجویی دانشگاه)، دکتر فرقانی، دکتر عبداللهی نژاد و دکتر بروجردی اعضای هئیت دانشکده علوم ارتباطات علامه طباطبائی به عنوان تیم اجرایی، آقای دارابی(اطلاع رسانی) و خانم صفردوست(طراحی و تبلیغات) تشکر و قدردانی کرد.

نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *