۲۴ فروردين ۱۳۹۶ ۲۰:۵۹
کد خبر: ۷۸۳۰۷
piri

مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم گفت: افراد نخبه فعال در پارک‌های علم و فناوری دوران خدمت سربازی خود را در این مراکز تحت عنوان سرباز – فناور می‌گذرانند.


به گزارش عطنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خسرو پیری، مدیر کل دفتر برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم با اشاره به طرح سرباز – فناور، اظهار داشت: وزارت علوم این طرح را از سال گذشته در دفتر برنامه‌ریزی این وزارتخانه مطرح کرده و آن را پیگیری می‌کند.


وی بیان کرد: دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و دکترا برای انجام خدمت مقدس سربازی در داخل دانشگاه سهمیه دارند که وزارت علوم با طرح موضوع سرباز – فناور سعی دارد سالیانه ۴ سهمیه را برای افرادی که در پارک‌های فناوری مشغول به فعالیت هستند در نظر بگیرد تا به جای رفتن به پادگان‌ها دوران خدمت خود را در پارک‌های علم و فناوری به کار تحقیق و پژوهش بپردازند.


پیری تصریح کرد: در این طرح افراد نخبه سرباز که در پارک‌های علم و فناوری دوران خدمت خود را می‌گذر‌انند با توجه به تخصص‌هایشان آموزش‌های تکمیلی و لازم را می‌بینند.


وی گفت: افرادی که در شرکت‌های دانش بنیان مشغول به فعالیت هستند با حمایت معاونت علم و فناوری دوران سربازی خود را در این شرکت‌ها سپری می‌کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* captcha:
* نظر:
پر بازدیدها
آخرین اخبار